• Anonym (Kuken)

Är kuken fin?

Jag tycker att en vagina är vacker. Jag älskar dem.
    I början av vårt förhållande sa min tjej att hon tyckte inte snoppar var så speciellt fina.

Så jag undrar tjejjer..tycker ni att en kuk är fin att se på.
    Har läst någon gång att tjejjer tänder emotionellt och killar visionellt. Tycker ni att kuken inte är fin att se på men blir kåta av att den just är mannens tändstift så att säga.
    Eller är ni kåta i just att det är en kuk.

Vet inte om jag formulerat mig konstigt. Men är ni attraherade och blir upphetsade av att se en kuk eller tycker endast när det sitter på den ni är förälskade i.

Fittan är vacker och kuken också.

• Svar på tråden Är kuken fin?
  • Anonym (Snoppan)

Jag gillar hårda kukar!!
    Små slappisar som hänger o dinglar är söta men inte tändande!!
    Men visst blir ja kåt av makens kuk när den är hård, oh ja..! Älskar när han kommer gående naken me kuken rätt ut i vädret!! MmmMmmMmm! ;)

• Anonym (Syndig)

Jag tycker att det finns otroligt fina och vackert utformade k*kar men långt ifrån alla är så där härligt estetiska. Tycker det är likadant med musarna. Vissa är snygga andra inte. Porrmusar tycker  jag är mindre lockande. Vill att man ska se att det finns blygläppar och klitoris.

• Anonym (Kuken)
    Anonym (Snoppan) skrev 2011-02-15 16:49:37 följande:
    Jag gillar hårda kukar!!
    Små slappisar som hänger o dinglar är söta men inte tändande!!
    Men visst blir ja kåt av makens kuk när den är hård, oh ja..! Älskar när han kommer gående naken me kuken rätt ut i vädret!! MmmMmmMmm! ;)
    Bra. Tycker den attraktionen ska finnas från tjejjens sida också.
    Vet tjejjer som inte tycker kukar är fina och att killar inte har så fina kroppar heller.
    Tror itne min tjej tänder så på att se min kuk utan mer för att den sitter på mig liksom
  • Anonym (Ja!)

Gud ja, hårda vackra kukar är fantastiskt! Men inte alla är ju fina att se på, de måste vara estetiskt tilltalande, samt sitta på en man som jag attraheras av, då blir jag kåt!

• Anonym

Men det klart man blir / eller kan bli upphetsad av att se en hård snopp!
    Men "vackra" eller fina att se på... de är de definitivt inte!

Samma sak med fittor tycker jag.

• Anonym (älskar)

Jag älskar k*kar! Hårda eller slappa spelar ingen roll, de finns och de är underbara. Älskar min killes!

• Anonym (Kuken)

Samma gäller ju tjejjer såklart. Inte alla fittor är vackra men en vacker fitta som dessutom sitter på en vacker tjej är det vackraste som finns

• Anonym

nej jag tycker inte dom är vackra. men ja jag blir kåt av att se en hård ådrig kuk. Då vill jag bara ha den i mig. min sambos kuk är inte vacker estetisk nej. men jag vill ha den när jag ser den. 

• Anonym (Kuken)

Hoppas din sambo inte vet att du känner så. Jag skulle blivit sårad av det. Du vill ha den ändå men ändå känns det som man borde tycka den var vacker.
    Har varit med tjejjer med olika estetik. Den skönaste absolut var skitful. Bara rörig. Medans den vackraste inte var så skön. OT iofs..men

• Anonym
    Anonym (Kuken) skrev 2011-02-15 17:06:59 följande:
    Hoppas din sambo inte vet att du känner så. Jag skulle blivit sårad av det. Du vill ha den ändå men ändå känns det som man borde tycka den var vacker.
    Har varit med tjejjer med olika estetik. Den skönaste absolut var skitful. Bara rörig. Medans den vackraste inte var så skön. OT iofs..men
    Jo han vet att jag inte tycker hans kul är vacker. har tom sagt att den är ful. Men att jag älskar den iallafall och att den är skön som satan. Vet du vad sambon säger? han skrattar bara och säger att nej den är inte vacker det kan jag hålla med om. men den funkar och både jag och du gillar den. Å andra sidan tycker jag itne fittor är vackra heller. Men jag älskar min iallafall för den är bra på en massa sett och vis!
Svar på tråden Är kuken fin?