smärtaattacker i halva ansiktet !!! snälla hjälp ???
hejsan ! undra bara om det finns NÅn där ute som har samma prolem som mig !!!
har haft detta i 4 månader nu ungefär nästan varje dag ! en smärta som satt i tinningen och det kunde göra så fruktansvärd ont att jag fick bara släppa allt och gå å lägga mig ibland har det flyttat sig till sidan av huvudet ibland hela halva ansiktet (alltid samma huvudhalva har det suttit i ) ibland känns det tom som om jag har världens tandvärk samt öronvärk !!! har vart hos två olika läkare bägge två säger att det e pga av stress och spänningar OKEJ så dem skickar mig till sjukgymnasten där jag får akunpunktur som inte hjälpte =(
MEN har precis vart i england va där i fem dar då jag helt plötsligt knappt känner av nånting men så idag / i kväll när jag skulle mig med barnen så säger det bara pang och det va smärta utan dess like som gick i vågor ..... då blir man ju så jäkla less när man tror att det börjar bli bättre men bara så där efter 15 min så e smärtan helt borta ! va fan e de som händer vet inte riktigt vart jag ska vända mig el e de så att det bara e stress men kan få så jäkla ont utav stress och spänningar ???? snälla nån som har linknande problem el som är kunnig inom detta !!!