Trekant!
Jag och min sambo har sen något år tillbaka diskuterat om att ha en trekant med en till kille. Det är mest jag som har velat för jag skulle så gärna vilja ha två killar! Vi har pratat ganska mycket om det, men inte gått ett steg längre, dels för att vi inte riktigt vet var vi ska börja, och dels för att de vi umgås med inte känns som några alternativ.
Förra helgen var vi sååå nära! Vi hade en nyfunnen vän, eller kompis kanske man ska kalla honom, på besök. Vi drack lite och hade trevligt, prata om allt mellan himmel och jord.
Vi började komma in på leken "sanning eller konsekvens" och valde att sanning enbart skulle handla om sex, och konsekvens var att ta 3 klunkar vin.
Tiden gick och vi började på skämt kolla runt på porr. Såna där sjuka porrsaker som man kan skratta åt, tecknat osv. Det dröjde inte länge innan vi slog på vanlig porr. Vi hade under natten diskuterat om att jag och sambon skulle vilja ha med en till kille men ännu inte funnit den rätta. Han sa att han lätt skulle vilja vara med på en sån grej om han fick chansen.
Nåväl. Jag och sambon började ta lite lätt på varandra. Kompisen hade däcka i soffan, brevid oss.
Jag och sambon gick in i sovrummet och jag var rätt högljud, hoppades på att kompisen skulle vakna, men inget resultat. Sambon sa flera gånger att jag skulle gå och väcka honom men jag vågade inte..
Dagen efter skickar kompisen ett sms "Jag hörde er inatt, jag ville komma och knulla dig, men visste inte hur stämningen skulle bli"
Fan, fan fan!! Jag hoppas på fler chanser! Det var nog de sexigaste jag varit med om trots att de tyvärr aldrig gick hela vägen..