• Anonym (Besviken tjej)

Trekant!

Jag och min sambo har sen något år tillbaka diskuterat om att ha en trekant med en till kille. Det är mest jag som har velat för jag skulle så gärna vilja ha två killar! Vi har pratat ganska mycket om det, men inte gått ett steg längre, dels för att vi inte riktigt vet var vi ska börja, och dels för att de vi umgås med inte känns som några alternativ.

Förra helgen var vi sååå nära! Vi hade en nyfunnen vän, eller kompis kanske man ska kalla honom, på besök. Vi drack lite och hade trevligt, prata om allt mellan himmel och jord.
    Vi började komma in på leken "sanning eller konsekvens" och valde att sanning enbart skulle handla om sex, och konsekvens var att ta 3 klunkar vin.

Tiden gick och vi började på skämt kolla runt på porr. Såna där sjuka porrsaker som man kan skratta åt, tecknat osv. Det dröjde inte länge innan vi slog på vanlig porr. Vi hade under natten diskuterat om att jag och sambon skulle vilja ha med en till kille men ännu inte funnit den rätta. Han sa att han lätt skulle vilja vara med på en sån grej om han fick chansen.

Nåväl. Jag och sambon började ta lite lätt på varandra. Kompisen hade däcka i soffan, brevid oss.
    Jag och sambon gick in i sovrummet och jag var rätt högljud, hoppades på att kompisen skulle vakna, men inget resultat. Sambon sa flera gånger att jag skulle gå och väcka honom men jag vågade inte..

Dagen efter skickar kompisen ett sms "Jag hörde er inatt, jag ville komma och knulla dig, men visste inte hur stämningen skulle bli"

Fan, fan fan!! Jag hoppas på fler chanser! Det var nog de sexigaste jag varit med om trots att de tyvärr aldrig gick hela vägen..

• Svar på tråden Trekant!
  • Anonym

Just go for it. Lycka till nästa gång! Skulle gärna prova någon gång i mitt liv men det går inte utan att vara otrogen.

• Anonym

Jag tror inte din sambo igentligen vill dela med sig av dej !Men vill att du ska få vad du vill !

• Anonym (Besviken tjej)
    Anonym (Besviken tjej) skrev 2011-02-15 23:20:42 följande:

Sambon sa flera gånger att jag skulle gå och väcka honom men jag vågade inte..
    Jo han vill. Jag vet inte hur många gånger vi diskuterat detta, från många olika perspektiv.
  • Anonym

Då önskar jag dej bara lycka tillSkrattande.
    Jag själv hade haft mycket svårt att dela med mej iaf!!!!Skäms

• Anonym

Men om du har hans nummer kanske du kan kontakta killen igen?

Själv tycker jag också det verkar kul, men vill inte prata om det här med min pojkvän. För jag är så konstig/knäpp
    så jag vill inte att han ska vilja dela med sig av mig. :P Så isf skulle det betyda otrohet och det villl jag inte!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-16 01:13:18 följande:

Själv tycker jag också det verkar kul, men vill inte prata om det här med min pojkvän. För jag är så konstig/knäpp
    så jag vill inte att han ska vilja dela med sig av mig. :P Så isf skulle det betyda otrohet och det villl jag inte!

Om jag var i dina kläder skulle jag nog se det mer som att jag tog för mig av bägge, inte att han delar med sig av dig...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-16 01:22:02 följande:
    Om jag var i dina kläder skulle jag nog se det mer som att jag tog för mig av bägge, inte att han delar med sig av dig...
    Finns en fråga här !!!  Respekten för varandra ?
  • Anonym (Besviken tjej)
    Anonym skrev 2011-02-16 01:13:18 följande:

Jo vi kommer ju fortsätta ses som vänner. Vi får hoppas att de går vägen. Tycker inte att det är otrohet om alla är med på det? Vuxna nyfikna människor. Det har ingenting med känslor att göra :)

Klart man tar för sig av bägge? Ser inget som helst sexigt i att turas om.
  • Anonym (Besviken tjej)
    Anonym skrev 2011-02-16 01:31:24 följande:
    Finns en fråga här !!!  Respekten för varandra ?
    Formulera gärna frågan..
  • Yiskah

Hett tips: Prata ordentligt med varandra innan. Vad är tillåtet? Vem får göra vad på vem eller är det obegränsat? Hur gör ni om någon mot förmodan vill backa ur mitt i akten?

Jag har varit med om flera trekanter, varav vissa har spårat p.g.a. dålig kommunikation.

• Jonzonto

Men, men, men... Kunde han ha fått fler vinkar om vad ni ville eller?

Stackare, du var så nära..

Men håller med tidigare talare, har man verkligen pratat om det och bestämt för att man vill det så why not?
    Sex är ju långt ifrån allt i ett förhållande.. 

• Anonym (Besviken tjej)
    Yiskah skrev 2011-02-16 12:18:54 följande:
    Hett tips: Prata ordentligt med varandra innan. Vad är tillåtet? Vem får göra vad på vem eller är det obegränsat? Hur gör ni om någon mot förmodan vill backa ur mitt i akten?

Jag har varit med om flera trekanter, varav vissa har spårat p.g.a. dålig kommunikation.
    Om någon vill backa ur så säger vi det bara (jag och sambon) Vi är inte direkt rädda för att säga ifrån om allt känns fel.

Vi har egentligen inga gränser på vad man inte får göra. Analsex har jag bara haft med sambon och jag vill att det ska stanna mellan honom och mig, det känns lite väl intimt. Samma med kyssar, jag vill inte kyssa vännen. Så det är mest jag som har gränser.
Svar på tråden Trekant!