• PippiLottan

babyborn docka

funderar jag på o köpa till min dotter. var superbillig på coop, typ halva priset. grejen är att hon är bara 1,5år. hon leker ju med dockor massor, bäddar o fixar, men är det värt o köpa en sån fin docka??
    hade tänkt köpa nå enklare, men nu var ju denna så "billig"... åsikter??
    är det bättre att ge henne en dyr fin docka till nästa år eller så, då hon är äldre

• Svar på tråden babyborn docka
  • Tin o Trolls mamma

Om den är så billig nu så köp den!! Min dotter var nästan för gammal när hon väl fick sin BB-docka. Hon var då runt 7 år och hade så många andra intressen vid sidan av. Det är mysigt med BB-dockor tycker jag.

Ekorren.

• PippiLottan

min sambo var också för att köpa den. är lite rädd att om två år när hon verkligen kan använda alla "funktioner" så finns det nån ny häftig. men BB har varit den "bästa" ett bra tag nu va?? kanske fortsätter så

• Qetesh

Min dotter fick en SVINdyr skrollan av min mamma när hon fyllde ett.
    Mamma sa stt NU kanske hon inte har så himla mkt utbyte men hon kan ju ha den i flera år. jag menar, en docka går ju inte sönder

• PippiLottan

tror att den kostade 349 på coop. ord pris på iaf barnenhus är väl 600.... blir nog en sådan. då är det ju lätt att vid senare födelsedagar/jular köpa tillbehör. för jag såg till min fasa vad dom kostade.
    är dockan tung??? hon får spel om hon inte kan kånka runt på den själv nämligen

• Annni

Har de ngn rea på alla cop nu eller?

• PippiLottan

annni: vet inte om det var i alla städer. men här hos oss har de liksom ett torg med leksaker typ fischerprice, lego o BB till ruggigt bra pris.

• Yuna

Jag tycker att BB passar bättre till större barn, det är många funktioner på den som mindre barn inte kan med och den är stel, stor och lite tung. Om jag vore du skulle jag ändå köpa den och spara den nåt år (2?) och istället ge henne en mindre docka. Min flicka fick sin BB när hon var fyra och hon har lekt otroligt mycket med den, rekommenderas.

• nette75

När min dotter var 1,5år så lekte hon mest med en liten chou-chou docka(tror att den bara finns i 2 storlekar) jag tror att de tycker bättre om mjuka dockor i den åldern...
    Hon hade en babyborn och en stor chou-chou docka också men hon valde den lilla, den var ju lättare att hålla.

Nu är hon 3,5år och leker ofta med sin babyborn, den får alltid följa med i badet

Svar på tråden babyborn docka