• Anonym (OOOONT)

ljumsken (intimt)

igår hade ja o sambon sex o för att ja ska komma brukar vi ta fram Mr Rabbit.... dock precis innan ja kom så började det göra svinont o höger ljumske men ja lät mig hållas :)

iaf efter det så fick ja nån jävla attack av nått slag.... magknip i "tjejmagen" hugg i blygdbenet ut i ljumsken... höll i sig några minuter o släppte sen låååångsamt så det onda hade jag sammanlagt ca 30 minuter...
    vaknade efter 2 timmar av samma smärta... gick dock över lite fortare då...

har BF om 4 dagara förresten...
    någon som vatt me om detta innan?? eller har nån aning på vad det kan va...
    nu på morgonen har jag massa mensvärk, mer ont än de gjort dom sista veckorna... e orolig för lilla bebis ju!

• Svar på tråden ljumsken (intimt)
  • Anonym

Jag tycker du ska ringa din barnmorska ifall att det skulle vara nåt

• Anonym (OOOONT)

vad skulle det kunna va då?? när man ringer så kommer till barnmorska direkt ju... o ja vill inte berätta för alla att vi använder leksaker i sängen... kanske för min BM men inte för vem som helst liksom... måste jag berätta det då?

• Vågen80

Vet inte vad det kan vara.... tro mig du kommer inte att säga nåt som dom inte redan har hört.... berätta så blir det lättare för henne atthjälpa dig

• miamorsan

Det låter som att du sattigång förlossningen. Ljumsksmärtan kan också komma av att något i buken gör ont och strålar ner via nerverna...

• Tuesday

Du behöver ju inte beskriva in i minsta detalj, säg att ni hade sex men utelämna att ni använde en sexleksak om du tycker det är pinsamt, det är ju knappast medicinskt relevant ;)

• redneck girl

kan hugga till så där.har känt det ibland jag med när jag varit gravid.startar förlossningen så kan du nog inte undgå det.fogarna kan göra så där ont i ljumsken med...

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
Svar på tråden ljumsken (intimt)