• Majsan06

Bra förskolor I Gustavsberg, Värmdö

Hej!

Jag och min lilla familj kommer att flytta till Gustavsberg i vår och letar nu en bra förskola i centrala Gustavberg till min lilla kille. Då vi är nya i området och inte känner några andra barnfamiljer så skulle jag vara JÄTTEtacksam om någon här på familjeliv kanske kan tipsa om någon bra förskola eller dagmamma.
    Vi vill helst ha ett kommunal förskola :)
    Har tittat lite på Värmdö kommuns hemsida men känner inte att man får något direkt svar på vad föräldrar tycker om de förskolorna som finns i området. Är därför JÄTTE tacksam för alla svar/tips jag kan få!

/M
  • Svar på tråden Bra förskolor I Gustavsberg, Värmdö
  • qbtq

Vår son går på Holmviksskogen och vi är supernöjda. Bra pedagoger, bra förskolechef, egen kock, tydlig mål med verksamheten som resulterar i att barnen lär sig massor. Kan verkligen rekommendera den!
    Välkommen till Gustavsberg förresten!

• MalinR

Hej!
    Våra två barn går på Grindstugans förskola (www.grindstugan.se), det är ett helt fantastiskt bra ställe. Mycket på grund av personalen förstås, som är oerhört engagerade och kompetenta (och som fortbildar sig löpande). De har ett fint förhållningssätt till barnen, alla blir sedda och uppskattade. Andra bra saker är en härlig utegård och bra egenlagad mat. Vi bor inte i närheten men resan dit känns värd att göra på grund av den höga kvaliteten. Lycka till med flytten!

Svar på tråden Bra förskolor I Gustavsberg, Värmdö