• Anonym (Anna)

Jag har beställt en underbar sexleksak! Kommer sambon bli sur!?

ååh jag har för första gången i mitt liv beställt en underbar sexleksak!
    Jag är hemma mycket nu och pluggar för tillfället och jag har börjat bli kåt på dagarna.
    mannen är ju inte hemma då så det skulle vara så skönt att få ha någon att leka med!

Vad tror ni? Blir sambon sur??
    Hade ni blivit det?

jag kanske bara ska gömma den och låta bli att säga något..

men ändå.. Om min sambo får runka så är det väl inte mer än rätt att jag ska få onanera?
    Det är klart han tycker att jag ska få göra det, men jag brukar göra det med mina händer.. han kanske blir lite småsur nu när jag beställer en dildo..
    vad tror ni?!

• Svar på tråden Jag har beställt en underbar sexleksak! Kommer sambon bli sur!?
  • redneck girl

blir han sur så har han väldigt klen självkänsla. går ju inte att jämföra riktig vara med en dildo ens.njut du på dagarna.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • AAlexander01
    Anonym (Anna) skrev 2011-02-16 11:52:43 följande:
    ååh jag har för första gången i mitt liv beställt en underbar sexleksak!
    Jag är hemma mycket nu och pluggar för tillfället och jag har börjat bli kåt på dagarna.
    mannen är ju inte hemma då så det skulle vara så skönt att få ha någon att leka med!

Vad tror ni? Blir sambon sur??
    Hade ni blivit det?

jag kanske bara ska gömma den och låta bli att säga något..

men ändå.. Om min sambo får runka så är det väl inte mer än rätt att jag ska få onanera?
    Det är klart han tycker att jag ska få göra det, men jag brukar göra det med mina händer.. han kanske blir lite småsur nu när jag beställer en dildo..
    vad tror ni?!
    Som av en händelse råkade jag faktiskt se en leksak som verkar bra...

Sök på: damplips.com/
    Verkar vara effektiv... qtl { position: absolute; border: 1px solid #cccccc; -moz-border-radius: 5px; opacity: 0.2; line-height: 100%; z-index: 999; direction: ltr; } qtl:hover,qtl.open { opacity: 1; } qtl,qtlbar { height: 22px; } qtlbar { display: block; width: 100%; background-color: #cccccc; cursor: move; } qtlbar img { border: 0; padding: 3px; height: 16px; width: 16px; cursor: pointer; } qtlbar img:hover { background-color: #aaaaff; } qtl>iframe { border: 0; height: 0; width: 0; } qtl.open { height: auto; } qtl.open>iframe { height: 200px; width: 300px; }
  • Anonym (Anna)

haha men nu kommer vi till ett större problem! ;)
    Jag var tvungen att ta faktura!

Grejen är att jag inte själv kan betala fakturor från mitt bankkonto utan har alltid fört över pengar till sambon så han gör det..
    herregud jag måste genast ringa banken och fixa så jag med kan betala sådana!
    Det går väl fort att ordna hoppas jag?!

• redneck girl

men du beställer väl vad du vill. kan han inte ta det är han ju paranoid;)
    dröjer väl någondag innan du får kort ,koder och dosa.

• AAlexander01
    Anonym (Anna) skrev 2011-02-16 12:07:12 följande:
    haha men nu kommer vi till ett större problem! ;)
    Jag var tvungen att ta faktura!

Grejen är att jag inte själv kan betala fakturor från mitt bankkonto utan har alltid fört över pengar till sambon så han gör det..
    herregud jag måste genast ringa banken och fixa så jag med kan betala sådana!
    Det går väl fort att ordna hoppas jag?!
    Hoppas du såg vad jag skrev. Det kom med en massa koder och skit!
    Ja, nu får du skynda dig! Banken stänger tre...

• redneck girl

säg bara att du köpt en leksak som ni kan ha med i sängen ibland  ,kan vara bra att ha när du inte är hemma också älskling=)

• Anonym (Anna)

Ja en hög dröm är ju att vi leker lite tillsammans med den ;)
    Sånt tycker jag om!
    hehe..

Jag hade en kk för längesen som brukade köpa hem lite häftiga sexleksaker och lekte med dom tillsammans med mig. Det var härligt :P
    Alla män är väl dock inte så öppna kanske.. men det är väldigt trevligt om dom är det ;)

Ja, jag måste ringa till banken nu! haha :D

• Jonzonto

Leksaker är ju awesome!

Varför skulle han inte tycka om det? Har ni aldrig pratat om någon sådan idé? 

• Anonym (Anna)
    Jonzonto skrev 2011-02-16 12:43:14 följande:
    Leksaker är ju awesome!

Varför skulle han inte tycka om det? Har ni aldrig pratat om någon sådan idé? 
    ne tyvärr! jag har inte vågat och ändå har vi varit tillsammans i4 år! och kk ett år innan.
    herregud vad det börjar bli tråkigt i sängen ibland,
    men jag brukar ha lite sexfantasier som livar upp under tiden vi har sex.. haha..

och ibland klär han upp sig i kostym och slips för att göra mig till viljes, så klär jag mig sexigt och utmanande för jag gillar att leka någon slags chef/sekreterare-lek med honom. I brjan dansar vi och han bjuder mig på vin.. Det slutar med sexsexsex!!
    sånt är alltid trevligt ;)
  • AAlexander01
    Anonym (Anna) skrev 2011-02-16 12:48:55 följande:
    ne tyvärr! jag har inte vågat och ändå har vi varit tillsammans i4 år! och kk ett år innan.
    herregud vad det börjar bli tråkigt i sängen ibland,
    men jag brukar ha lite sexfantasier som livar upp under tiden vi har sex.. haha..

och ibland klär han upp sig i kostym och slips för att göra mig till viljes, så klär jag mig sexigt och utmanande för jag gillar att leka någon slags chef/sekreterare-lek med honom. I brjan dansar vi och han bjuder mig på vin.. Det slutar med sexsexsex!!
    sånt är alltid trevligt ;)
    Jag tror att det är väldigt viktigt att vara ärlig och öppen med sin sexualitet gentemot sin partner och för att kunna vara det så måste man först vara ärlig mot sig själv och sin egen sexualitet. Vad vill jag ha ut av min sexualitet. Vad är viktigt för mig. När den processen är igång och man är helt ärlig mot sig själv så är det lättare att vara ärlig mot andra. Det kommer nog helt naturligt då. Öppna upp och gör det Du vill!
    Passa på att njuta för det är Nu vi lever. Inte sen, om hundra år! Ös på!!!
    Lycka till!
Svar på tråden Jag har beställt en underbar sexleksak! Kommer sambon bli sur!?