Akta Graco syskonvagn någon har den?? eller tips
Någon har använd den ?? vad tycker ni är den bra dåligt?? vad som var bra och vad som var dåligt, jag ska använda den mest fram och tillbaka till dagis eller kanske någon gång till sjukhuset eller på stan.
såg en akta gracå för ca 2000 kr men vet inte om den skulle funka för oss med 3 barn 4 mån, 2år 4år. vi har en enkelvagn som kan använda och en sulkyparaply. en annan billigt vagn om någon har tips runt 3000 kr inte mer om det blir mer så köper jag en icandy som jag är jätte sugen.
Barnen är 4 år och två år, Tjejen på 4 år vill sitta i vagnen har provat gå men det vill hon inte, hon brukar ha ont i knä på morgonen men även eftermidag hon vill helst va i vagnen eller och det är smidigare för mig också. för att om hon går det tar 1 timma på vägen hem hon vill gunga plocka blommor m.m. vi hade en ståbräda och det funkade bra med den men inte i snö. nu jag använder vår enkelvagn för både två den 2 åring sitter bak o hon fram och bebisen hemma sover.
kanske hade funkat med den än så länge för att dagis är inte så lång och det är snart vår. men vi skulle behöva den nästa vinter för att lille bror är 4 mån nu och han kommer att gå till dagis nästa vinter och den andra blir 2,8 mån och han skulle behöva vara i vagn ett tag till. så kanske killarna i vagn och tjejen på ståbräda när det går.