• Anonym (Undrande)

Petar alla näsan?

Är petande i näsan vanligt, något som alla gör (och behöver göra?), eller är det bara en ovana hos de som gör det? Och de som inte gör det, störs de inte av att ha kråkor i näsan?

• Svar på tråden Petar alla näsan?
  • Anonym

Jag gör det definitivt och jag tror alla gör det, men inte så folk ser

• UntilTheDark

Alla människor petar i näsan.

• Anonym

Jag gör det med. I hemlighet. ;)
    Och jag tvättar händerna efter! :D 

• Anonym (Undrande)

*puffar*

• Anonym

Jag gör det väldigt ofta, hoppas ingen ser!! Fast jag sitter inte med hela fingret och gräver i näsan (jo ibland om jag är ensam hehe). Oftast är det ju mer att man kliar sig på näsan lite snabbt. Ibland får man ut lite kråka och har jag ingtet papper brukar jag typ rulla den mot låret o kasta den på golvet haha. SNusk.

• Anonym (japp en till!)

Sållar mig till mängden!! Snuskigt men nödvändigt!!

• Anonym

Det tror jag att alla gör. men kanske inte i ica kön precis så att alla ser Flört

• Anonym (mums)

ja typ helatiden å vet ni, ja käkar upp kråkorna med

en mycket dumm ovana som ja önskar att ja inte hade men vid 30 års ålder å missbrukat hela livet så är det svårt att sluta.

Självklart när jag tror att ingen ser, men känner ja att det är en kråka som stör å det är massa folk runtom så får ja nästan lite panik...

• Anonym (haha)
    Anonym skrev 2011-02-18 17:29:11 följande:
    Jag gör det väldigt ofta, hoppas ingen ser!! Fast jag sitter inte med hela fingret och gräver i näsan (jo ibland om jag är ensam hehe). Oftast är det ju mer att man kliar sig på näsan lite snabbt. Ibland får man ut lite kråka och har jag ingtet papper brukar jag typ rulla den mot låret o kasta den på golvet haha. SNusk.
    Haha Exakt samma här! Undrar hur många snorkråkor man kastat på golvet...Tungan ute
  • Anonym (katta)

Jag petar också näsan, men inne på toan så att jag kan tvätta händerna efteråt, och torka av kråkorna på toapapper och spola ner.

• Anonym (Tina - Näspetare)

Hej!

Jag heter Tina och jag petar i näsan ibland. Jag tror att alla människor gör det, men att vi gör det på olika sätt. En del gräver långt in och utforskar näsans grottliknande håligheter och njuter av alla fynd. Andra petar lite i smyg samtidigt som de snyter sig.

Alla näspetare är olika, men alla är vi näspetare.

• Anonym

Haha shit vilken cool men snuskig tråd, jag sällar mej och erkänner

Anonym (mums) skrev 2011-02-18 17:35:48 följande:
    ja typ helatiden å vet ni, ja käkar upp kråkorna med

en mycket dumm ovana som ja önskar att ja inte hade men vid 30 års ålder å missbrukat hela livet så är det svårt att sluta.

Självklart när jag tror att ingen ser, men känner ja att det är en kråka som stör å det är massa folk runtom så får ja nästan lite panik...
    Är precis likadan som du, fyyy urk haha va vidrig man är Skäms
  • Anonym (mellis)
    Anonym skrev 2011-02-18 17:47:08 följande:
    Haha shit vilken cool men snuskig tråd, jag sällar mej och erkännerÄr precis likadan som du, fyyy urk haha va vidrig man är Skäms
    Tungan ute Ja mää...!
Svar på tråden Petar alla näsan?