Hyr hus Thailand
Någon som har något tips om någon sida där man kan hyra hus i Thailand?
Någon som har något tips om någon sida där man kan hyra hus i Thailand?
Det finns hur mycket som helst men kan tipsa om att priserna man får på nätet är rätt "saltade", pruta!!
Vart? Jag kan inte hitta några bra sidor, har du några tips?
Puffar
Puffar & lånar tråden !
Nån som hyrt hus i Thailand en längre period. Vad kostar det? Letar oxå men hittar inte så bra träffar, verkar ju väldigt dyrt det man googlar fram. Funderar på 5-6 månader from nov 2011. Var / när har ni tänkt er trådstartaren :) ?
Vi har inte hyrt hus men ska hyra en lägenhet på Koh Lanta i 6 månader i höst... hittade den på Blocket. Var ska ni åka och när?
am76: Var åker ni?
Så gärna! =)
Först ska vi bo ett par veckor på Koh Samui och har då hyrt en lägenhet via Scandinavian Apartments www.samuiscandinavianapartments.se. Sen när vi kommer till Koh Lanta så har vi hyrt en lägenhet av en svensk familj: www.lantaapartment.se.
Barnen kommer på Koh Lanta att gå på dagis/förskoleklass på Svenska Skolan: www.svenskaskolanthailand.se en termin.
Igår bokade vi flyget så nu känns det verkligen som om vi är på väg...
Hur länge har ni tänkt att stanna? Har ni varit på Koh Lanta tidigare?
Så gärna! =)
Först ska vi bo ett par veckor på Koh Samui och har då hyrt en lägenhet via Scandinavian Apartments www.samuiscandinavianapartments.se. Sen när vi kommer till Koh Lanta så har vi hyrt en lägenhet av en svensk familj: www.lantaapartment.se.
Barnen kommer på Koh Lanta att gå på dagis/förskoleklass på Svenska Skolan: www.svenskaskolanthailand.se en termin.
Igår bokade vi flyget så nu känns det verkligen som om vi är på väg...
Hur länge har ni tänkt att stanna? Har ni varit på Koh Lanta tidigare?
Ha, ha nu blevv jag full i skratt! Det är ju southern lanta där jag strosa runt och titta för några veckor sen!
Jag har mailat med dom och tyckte det var lite dyrt!
Vi var runt lite och hittade ett ställe för 8000 bath i månaden som var jättefint...dock har jag lyckats sumpa telenr. Som tur var har jag en vän i Thailand som ska försöka leta reda på stället åt mig.
Ångrar att vi inte bokade när vi var nere nu för några veckor sen. Är såna enorma påslag på nätet!