stl 36 -kan man vara tjock..?
är en storlek 36-kropp automatiskt "smal" för att den är liten?
är en storlek 36-kropp automatiskt "smal" för att den är liten?
När jag en gång i tiden hade storlek 36 upplevde jag mig inte som smal. Men skulle jag idag lyckas gå ner så att jag kunde få på mig kläder i storlek 36 igen så skulle jag känna mig jättesmal.
Nej det tycker jag inte. Beror ju på kroppsbyggnad bl a.
alltså, jag tänker att mindre storlekar = inte lika mycket "töjmån" på kläderna heller?
Ja om man inte är 1.20 lång så ÄR man smal om man har storlek 36. Smal behöver ju däremot inte betyda vältränad och hård i kroppen.
Jag har en kompis som är "väldigt" kort och hon brukar ibland handla på barnavdelningen. Och dessa kläder bör ju vara mindre än str 36? I vilket fall så är hon lite mullig, absolut inte tjock, men heller inte smal.. Så jag skulle säga att man inte automatiskt är smal.. Men man har nog förmodligen inte heller alltför många överflödskilon, men det beror ju på hur lång man är..
Jag är en 36a, jag kan handla på barnavdelningen... Men inte anser jag mej vara smal.
Har ett par överflödiga kg och alla sitter dom på magen, så ja, jag är liten men nej, inte smal.
En storlek 36 är alltid smalt, ja (såvida man är normalllång). Däremot kan även smalt vara plufsigt, otränat och svullet. Medans en 44 kan vara fast och tränad också.