• lillsnurpan

vilka snygga lådor passar till Ikeas expedit, kille? Finns det snygga lådor på Ikea att köpa till!

Håller på att inreda sonens rum, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, någon som skulle vilja visa mig hur ni har inrett er sons rum! Vill köpa en expedit och förvara duplolego, klossar mm i men vilka snygga lådor finns det att köpa på Ikea? Har hört annars att det finns snygga lådor med pirater, bilar och stjärnor på i trä eller papp de kostar ca. 300-350 kr/st vet inte om jag är beredd att ge det då vi ska köpa några lådor! Vore tacksam om någon vilja tala om hur ni har inrett er sons rum, snygga tavlor, förvaring mm? Tack på förhand!

• Svar på tråden vilka snygga lådor passar till Ikeas expedit, kille? Finns det snygga lådor på Ikea att köpa till!
  • Amazina

Menar du papplådor?
    Annars finns ju lådinsatser med två lådor per "ruta" att skruva i samt skåpsörrar. De kan du ju måla om du vill och sätta i häftiga handtag/knoppar. Min erfarenhet är att just papplådor funkar dåligt i barnrum, men din somn är kanske äldre än min dotter och räddare om saker... Till expedit funkar ju även de halvgenomskinliga plastlådorna samt en massa olika korgar men det är kanske inte så roligt...

• lillsnurpan

Det finns både papplådor och trälådor i Axel pirat, bilar och stjärnor på bestfriend.se men de kostar 349 kr/st känns lite dyrt, skulle ni ge det?

• GrönaDruvan

I övrigt har vi en 8 fack expedit i hans rum och en 4 fack ovanpå. Vi har en röd soffa från Ikea och ett blått bord från Ikea. Bil matta... Väggarna är ljusblå, men en vägg är randig i blått, grönt och rött. Han har ett väldigt färgglatt rum och jag får massa komplimanger för hans rum. Det är jättfint!

• Mamma till två mirakel

Jag beställde ihop vikbara lådor från Ellos,fanns blå och gröna

När barnen somnar vaknar moderkänslorna,Adam 090108 & Ennio 101226
  • lillsnurpan

Någon som vet var man kan köpa förvaringskuber pirat och polis La Shelf i Östergötland, och vad de kostar?
    Tack till alla er som svarat i mitt inlägg!

• MorsningKorsning

Ikea har ett par jättebilliga lådor, Dröna tror jag de heter. Vi tänkte först köpa snyggare lådor men vi insåg att de ju ska användas Lådorna har använts som förvaring, trumma, stege etc., med en treåring hinner man inte alltid med samt att jag vill att han ska kunna leka med grejorna utan att vara superförsiktig.

• Aquavit

Vi har två korgar från Ikea, www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00138432
    samt två lådor, också Ikea, www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30150192
    fast i rött.
    En kompis till mig köpte samma korgar som vi och köpte nån  färg på sprayburk och målade korgarna gröna, det blev jättefint.
    Här kan du se alla Ikeas förvaringar som passar till Expedit:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/small_storage/sales/boxes_expedit

Svar på tråden vilka snygga lådor passar till Ikeas expedit, kille? Finns det snygga lådor på Ikea att köpa till!