• Issa07

Testat neg. efter BIM och ändå varit gravid?

Hej!
     Är det någon där ute som varit med om att testa negativt fast ni varit gravid???
    Min mens är nästan en vecka sen. Tog ett test på beräknad BIM men inget, tog ett test 5 dagar senare också det negativt.

Har ganska regelbunden mens och har aldrig gått över så här länge förut förutom när jag varit gravid. Jag har heller inga av mina vanligt PMS-symtom.

Testat med clearblue (Det man köper i två-pack)

• Svar på tråden Testat neg. efter BIM och ändå varit gravid?
  • zPillaz

ja det har jag gjort, jag testade positivt en vecka efter bim, men det slutade tyvärr i missfall.Rynkar på näsan

• Golddigga

jag testade två negativa test och det tredje visade plus! Tror det var 11 dagar efter bim....kommer inte rikigt ihåg det var 5 år sedan...

• Issa07

Verkar som att det finns hopp med andra ord...

Får ge mig ut och köpa ett test till, men kanske ska vänta några dagar...

• 7 michelingodingar

jag har plussat sent med 3 av mina barn en runt ca 9 dagar efter BIM, en runt 15 dagar efter BIM och en ca 21-22 dagar efter BIM

• jenniebw

jag är i samma sitts.. jag är i dag på BIM+7 å neg på gravtesten tog ett i morse från testlagret tyckte mig se ett så kallat spökstreck köpte ett cb digitaltest på väg hem från jobbet det visade sig vara neg där också..
    förra gången + jag på BIM +11.. men det känns jobbigare den här gången att få ett neg på stickan... MVC ska jag till på torsdag hoppas man fått ett + innan dess... lycka till

• Issa07
    jenniebw skrev 2011-02-21 18:20:25 följande:
    jag är i samma sitts.. jag är i dag på BIM+7 å neg på gravtesten tog ett i morse från testlagret tyckte mig se ett så kallat spökstreck köpte ett cb digitaltest på väg hem från jobbet det visade sig vara neg där också..
    förra gången + jag på BIM +11.. men det känns jobbigare den här gången att få ett neg på stickan... MVC ska jag till på torsdag hoppas man fått ett + innan dess... lycka till
    Jag ska köpa ett nytt test innan jag ringer MVC tänkte jag. Jag hoppas jag får ett +

Hoppas du får ett + Skrattande
  • zPillaz

jag hoppas också du får ett plus,man blir så glad när man ser +etSkrattande

• Issa07

Inget + idag heller Rynkar på näsan

Jag får ta och boka tid på MVC och se vad de säger...

Jag hoppas fortfarande...vad skulle det annars vara????

• pettan

Här är en till som är på bim + 7. Känner absolut inga PMS symtom eller något. Gjorde test på bim + 4 men det var neg, så nu börjar man ju undra. Kan man verkligen plussa senare än normalt???

• emmasimonsen

Jag är på BIM+4 idag. Testade i morse men det var negativt.
    Pratade med en barnmorska och hon sa att det är många kvinnor som plussar efter BIM, cirka en vecka efter BIM. Enligt henne var det ganska ovanligt att få ett plus innan BIM.

Svar på tråden Testat neg. efter BIM och ändå varit gravid?