• Anonym

Men oj då...

Ojoj... jag är kär!!!

I min väninna!! Förvånad

Hon är nog... tror jag iaf ,helt hetro, hon har sambo och barn. givetvis!! Och jag är helt jävla tokkär i henne... Jag i ett nötskal då då! Jag vill självklart berätta detta för henne på ett bra sätt, men vet inte hur det skulle tas emot?! Tänk om hon aldrig mer vill träffa mig då... Jag vill ju inte riskrea vår vänskap liksom, det är det inte värt!

Jag vet att hon har sagt på fyllan att hon skulle vilja prova på tjejsex, men menar man verkligen allt man säger på fyllan?.. Jag vill bli full med henne NU haha..

Hon vet nog inte att jag är bi heller... Men hon skämtar ibland med saker som att jag är snygg, eller sms med text som skulle kunna tolkas som att hon stöter...

VAD ska jag göra, bara glömma och gömma mina känslor?

• Svar på tråden Men oj då...
  • Anonym ((...))

Förstår att du vill berätta för henne, men hur gynnar det henne?
    Hur verkar hennes relation till sambon?

Du måste nog först avgöra vilket som är viktigast vänskapen eller kärleken. Om hon är lycklig i sin relation är det väl inte så snällt av en vän att försöka få henne att bryta upp från den, särskilt inte när de har barn.

Om du däremot upplever att kärleken är så stark att du måste agera på den får du nog vara beredd på att er vänskap kommer att förändras ganska mycket. Det är väl inte så stor skillnad som om en killkompis till henne säger att han är kär i henne. Det blir också svårt att bara fortsätta som vanligt efter att sådan information kommit fram. 

• Anonym

nu hade jag ju inte tänkt be henne att bryta upp med sin sambo direkt...

• Anonym (Kåt på gift dam)

Gör verklighet av dina fantasier: drick henne full och förför henne! Håll koll på när hon har mens bara så du kan gå hela vägen. Jag har haft sex med väninnor utan att vänskapen förstörts. 

• Anonym ((...))
    Anonym skrev 2011-02-20 20:45:25 följande:
    nu hade jag ju inte tänkt be henne att bryta upp med sin sambo direkt...
    Utan bara ha dig lite på sidan om?
    Eller vad tänker du resultatet ska bli?
  • Anonym

Haha JA... tänkte det på nästa fest! Tungan ute

Alltså det hör ju till saken nu att jag också har sambo och barn, min man vet om mig läggning och har inga problem med att jag "träffar" tjejer lite då och då.... Jo och nu är det så att jag VET att hennes gubbe tycker samma sak och eftersom hon ger mig hintar/flörtar osv så... Varför inte liksom???

Ibland känns det som om hon försöker säga till mig att hon vill... men jag vet ju inte säkert så frågan är ju om det är värt att säga som jag känner och se vart det leder?!  Hade jag inte misstänkt att det var så här hade jag nog aldrig tänkt tanken på att "förföra" henne...

Svar på tråden Men oj då...