Min man säger att jag är en dålig mamma!
Jag är besviken på min man.
Han har flera gånger sagt att han tycker jag är en oansvarig och dålig mamma om jag skaffar barnvakt eller lämnar honom själv med barnen. Vi har två tvilling flickor som är under året och jag har ALDRIG vart ifrån flickorna.
Han har flera gånger varit ute med sina vänner och även åkt på en weekend resa med grabbarna till London utan några som helst tanke på mig eller barnen som är hemma. Jag har heller aldrig sagt "Nej du får inte för du är pappa/min man"!
Nu börjar jag känna mig väldigt ensam och undanskuffad. Är jag ensamstående mamma med man??
Jag känner att jag absolut inte vill tvinga honom att vara hemma det är inte min tanke. Önskar bara att han kunde förstå att jag vill gå till frisören, äta lunch med mina vänninor osv utan att jag är en dålig mamma.
Jag älskar min man och jag älskar mina flickor men det här tär på vårat samliv och även på flickornas relation med sin pappa. Han vill aldrig spendera tid med dom.
Hur ska jag lösa detta?
Kan ju inte tvinga honom att vara med barnen. Och känns inte rätt att skaffa barnvakt om han inte vill.
Och jag vill ju kunna ha lite tid för mig.