• NoMansWoman

Roliga statusuppdateringar på facebook

Sett nån rolig status?

Dela med dig av alla du hittar här

Portad i både himlen och helvetet!
  • Svar på tråden Roliga statusuppdateringar på facebook
  • NoMansWoman
    Drömde inatt att Facebook inte fanns och att jag fick posta alla viktiga saker till mina kompisar. Det tog 3 dagar innan kusinerna fick veta att jag fikat och 4 dagar innan mina vänner fick reda på att jag skulle se på TV och ett brev blev försenat så först efter 6 dagar fick min familj reda på att jag bäddat rent i sängarna. Fy fan vilken otäck dröm !! :D
  • NoMansWoman
    Barndom är den tid i livet som man står framför spegeln o gör fula grimaser. Medelåldern är den tid i livet som spegeljäveln ger igen!!
  • NoMansWoman
    Norges värsta flygolycka inträffade tidigt i morse när ett litet tvåsitsigt Cessnaplan störtade på en kyrkogård i Hardanger. Norska räddningsarbetare har hittills grävt fram 826 kroppar och siffran befaras stiga framåt natten...
  • NoMansWoman
    BORTSKÄNKES!!!
    Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära små dammråttor. Hämtas GRATIS, du får själv fånga dom. Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme. De är alla grå, i olika nyanser. De är könsmogna, översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande fart!
  • sommarbarnen
    NÄSTA GÅNG DU HAR EN DÅLIG DAG SÅ TÄNK ATT DET FAKTISKT KUNDE VARA VÄRRE.
    DU KUNDE HA VARIT EN SIAMESISK TVILLING MED EN BROR FASTSATT FRÅN AXELN OCH NER, HAN ÄR HOMOSEXUELL, DET ÄR INTE DU. HANS POJKVÄN ÄR PÅ BESÖK, OCH INTE NOG MED DET.......NI HAR BARA EN RÖV......
    SÅ UPP MED HUMÖRET :)

sätt ♥ det ♥ här ♥ som ♥ din ♥ status ♥ om ♥ du ♥ har ♥ världens ♥ sötaste ♥ häst ♥ men ♥ inte ♥ har ♥ hittat ♥ en ♥ tillräckligt ♥ stor♥ grill ♥ att ♥ grilla ♥ den ♥ på ♥

Kopiera
    denna text till din status om du känner någon eller har hört talas om 
    någon som känner någon. Känner du ingen eller har du bara hört talas om 
    någon som inte känner någon så kopiera ändå. Det är viktigt att sprida 
    budskapet! ♥♥ Hjärtan också ♥♥♥ glöm inte hjärtan ♥♥ för i helvete

VARNING!!!!
    Om det kommer två tomtar och ringer på dörren,som ber dig klä av dig
    alla kläder och dansa naken med händerna i luften...Gör det inte!! Det
    är bara lureri ! Dom vill se dig naken! Sprid detta till alla dina
    vänner snarast! Önskar att jag visste detta igår.....känner mig lite dum

• NoMansWoman
    Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter, för min mamma lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor...

Idag är det syskonens dag. Kopiera denna text om du tycker att dina syskon borde ge dig fler presenter och städa hos dig varje fredag!

Herr Alkohol...Kommer Du ihåg att vi ingick ett avtal??!!!? Förutom att göra Mig Sexig och Vacker, skulle Du också göra Mig till en Stjärna på Dansgolvet...Jag har nu sett bilderna...VI BEHÖVER PRATA!!!!.
  • NoMansWoman
    Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 ...muskler bara för att hålla balansen när vi står. Kvinnan har läst den här texten........mannen tittar fortfarande på sin tumme. =)
Svar på tråden Roliga statusuppdateringar på facebook