• johansson92

Svettas mer under graviditet?

Jag undrar en sak, svettas man mer när man är gravid? På senaste tid har jag börjat svettas mycket mycket mer i armhålorna (svettas aldrig annars) och det luktar riktigt illa, även efter dusch och deo! är det ett tecken på graviditet tro?

Har nämligen precis insett att jag eventuellt är gravid och ska kolla mig nästa vecka.. Väldigt nervös! Är otroligt känslig och lipar för ingenting, haft mensvärksliknande smärtor i magen utan mens, fick också veta att man kan ha mens eller något mensliknande i början av graviditeten och det hade jag (om jag nu är gravid). Osv osv! Är isåfall i femte månaden just nu..

• Svar på tråden Svettas mer under graviditet?
  • Kanelkakan

jag är i v 25 o svettas mera nu... har funderat på om de har med graviditeten att göra.. å de har de kanske då.....

• johansson92

Jag trodde innan att det bara berodde på stress osv. Men nu när jag insett att jag kanske är gravid så började jag söka runt och tydligen är det många som har samma problem.. Så jag tar det som att det är ett symptom på att man är gravid!

Grattis förresten :)

• Tilcha

Kommer inte ihåg när det började men jag svettas som en galning på nätterna. Verkligen rinner svett. Är i vecka 38+2 men det har ju hållt ett tag.

• johansson92

Ja, jag är jättevarm hela tiden! Och spelar ingen roll hur många gånger jag tvättar mig och tar deo så blir jag svettig igen..

Svar på tråden Svettas mer under graviditet?