• Orion87

våtservetter från willys

Jag köpte ett par billuga våtservtter på willys. Förpackningen är blå & vit.  Har använt liberos innan. Dessa var lite blötare och kändes kraftigare. jag tycker att dem funkade bra. Har ni testat dem och vad tyckte ni? Ska låta det gå ett tag för att se om dem passar för min dotters hud. Dem kostade ju hälften så mycket av vad liberos kostar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 12:37
    jag menar dessa : www.kungh.se/

• Svar på tråden våtservetter från willys
  • Romantica1981

Har inte provat de du nämner, men har provat Eldorados som Willys också säljer. Kan rekommendera Eldorado. De är billigare och lika funktionsdugliga som Libero. Finns ingen poäng med att köpa dyra våtservetter när de billigare fungerar lika bra. Åker du till Gekås i Ullared kan jag rekommender att handla där. Där kan man få paket med ca 60-70 våterservetter för ca: 8-10 kr st.

• oliven10

jag köper oxå eldorados våtservetter...och tycker dom nästen är bättre än liberos och pampers!

• Orion87

de som jag menar är av märket "kungh" :)

• sheena08

Jag har både köpt eldorados och euroshopper, lika dugliga som vilka andra som helst. MEN så hittade jag de du pratar om och de är ju kanon, har kört med dem i lite mer än en månad och här märks ingen skillnad på huden. Så vi åker till willys och bunkrar när de börjar ta slut!

• Orion87
    sheena08 skrev 2011-02-22 15:41:43 följande:
    Jag har både köpt eldorados och euroshopper, lika dugliga som vilka andra som helst. MEN så hittade jag de du pratar om och de är ju kanon, har kört med dem i lite mer än en månad och här märks ingen skillnad på huden. Så vi åker till willys och bunkrar när de börjar ta slut!
    de verkar funka bra hittills här hemma :) det enda negativa är att de är lite för blöta så det tar tid för dotterns hud att torka även fast jag torkar och torkar med en papperstvättlapp. Men annars är dem kanon!
Svar på tråden våtservetter från willys