• Kol

Vilken veckotidning?

Hej!

Jag ska beställa en prenumeration på en veckotidning till en vän, som bor utomlands och inte har möjlighet att välja själv. 
    Jag har ingen aning om vad skillnaderna är mellan dessa tidningar och behöver  lite hjälp Glad Helst ska den inte för mycket skvaller, utan gärna en blandning av inredning, recept, "hushållsknep"... 

Så, vilken tycker veckotidning tycker ni är bäst av dessa?
    Eller har ni något eget förslag?
    Motivera gärna
    !

Tacksam för hjälp! 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken veckotidning?
  • Nyfiken gul

beror lite på åldern på personen också...

Själv är jag 33 år och läser mer än gärna Allas för den känns lite mer ungdomlig av dom här tidningar och innehåller det jag själv tycker är intressant. Noveller, korsord, spännande artiklar, recept, frågespalter, kåserier, kriminalreportage, mode och skönhet, hälsa, insändare osv...

jag läser gärna dom andra också men gillar Allas bäst.  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Boothwalker

Allers. Bäst korsord. Men även annat
    Är uppvuxen med att läsa Allers och Hemmets veckotidning hos mormor. Läst en del året runt och Hemmets journal med. Men jag gillar Allers bäst. Mamma köper dem ibland för korsorden... =)

Det är rätt så enkelt att balansera när man håller i nån. Annars är det svårare... - Mowgli 5 år
  • Kol

Det är till en 25-åring, hon är av "husmorstypen" och skulle egentligen kunna vara 50 år äldre Skrattande
    Vilka är då skillnaderna mellan dem? Glad 

• Stinky
    Nyfiken gul skrev 2011-02-20 21:23:29 följande:

beror lite på åldern på personen också...

Själv är jag 33 år och läser mer än gärna Allas för den känns lite mer ungdomlig av dom här tidningar och innehåller det jag själv tycker är intressant. Noveller, korsord, spännande artiklar, recept, frågespalter, kåserier, kriminalreportage, mode och skönhet, hälsa, insändare osv...

jag läser gärna dom andra också men gillar Allas bäst.  

*håller med*
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Livisu
    Kol skrev 2011-02-21 14:07:02 följande:
    Det är till en 25-åring, hon är av "husmorstypen" och skulle egentligen kunna vara 50 år äldre Skrattande
    Vilka är då skillnaderna mellan dem? Glad 
    Allas känns mer ungdomligare... Jag röstade på Allers. Hemmets journal & Året runt har för mycket trädgård och mat enligt mitt tycke, där ÅR är snäppet värre.
  • Kol

Behöver lite fler röster, är ju väldigt jämnt nu Solig

Svar på tråden Vilken veckotidning?