• Veronika07

Iolida Village på Kreta?

Tänkte höra om det är någon som har åkt med Fritidsresor och bott på Iolida Village i Agia Marina på Kreta? Vi funderar på att åka dit till hösten men det skulle vara roligt att höra om någon vet något om det.

• Svar på tråden Iolida Village på Kreta?
  • tussilago00

Hej! Jag va med famlij i agia marina för ett par år sen! Då va min syster med sina 2 barn, då va den minsta 1 år och den äldsta 2 och 3 månader. Kommer inte ihåg vad hotellet hette, men annars var det ett bra familjeställe att åka till! Vi hade nära till stranden och pool på hotellet. Barnen tyckte det va toppenkul och vi vuxna med!
    Nu har jag en egen bebis och systerdöttrarna är lite äldre, men vi ska åka till Kreta i maj! denna gång åker vi till min älslingsstad rethymno.... (träffade min första stora kärlek där) Bebben kommer då vara 10 månader och systerdörrtrarna är 6 och 7 år i år. Hoppas på en mycket trevlig semester med familjen.
    Hoppas ni får det bra också på eran kreta-vistelse!

• Veronika07

Ja vi var till Agia Marina för 3 år sen innan vi fick barn och det är mysigt där Glad Vi bodde på Caldera Village då och det var superbra men vi har ingen lust att gå med barnvagn uppför den där hemska backen flera gånger så därför tänkte vi prova ett annat hotell den här gången och det var har tittat på är ett lägenhetshotell med all inclusive så det ska nog bli toppen Glad

Svar på tråden Iolida Village på Kreta?