Är sååå besviken på hur sexet kändes efter förlossningen....
födde mitt första barn för 5 år sen( föddes med sugklocka och klipp och massa bristningar), hade då avslag i två veckor men väntade i 6 veckor på att ha sex, och det gjorde liite ont, för det var så trångt men annars var det som vanligt
Födde mitt andra barn för 19 dagar sen (endast klipp, ingen bristning), har varit sugen sen bb, men vi har härdat ut tills smärtan skulle vara över i underlivet, så vi har gjort annat under tiden.
nu igår skulle vi ha sex (har ljust och lite avslag kvar, men vi orkade inte vänta)
så vi skulle börja köra med kondom (vilket vi aldrig gjort någonsin) och den slank in utan problem :-O men det sved och skavde på mig och killens höll på att slakna för kondomen satt åt så hårt och han kände typ inget... så han fick tvätta av sig ordentligt så körde vi utan kondom.. och inget känns som vanligt!!
jag kan knipa med mina muskler men inget händer! dom är helt försvagade och jag känns slapp..
efterår grät jag massor och killen trösta, han hade ju märkt oxå att det INTE kändes som vanligt..
och innan förlossningen har vi haft världens bästa och skönaste sex, och även hela graviditeteten ända in i dom sista dagarna.. och nu känns allt förstört.. hemskt och bara konstigt..
blir man slappare efter fler barn?
sex är super viktigt för mig och jag har alltid haft högdrift oavsett.. och nu känns det som hopplöst om sexet ska kännas så här..
vad kan man göra? eller kommer det vara så här?