Problem med potträning!!
Hej!!
Jag har en son som fyllde 3 år i slutet av december. Vi har pottränat i ca 1 år nu men aktivt sedan i sommras. Efter sommarlovet gick det rätt bra och vi minimerade "olyckorna", men sen i augusti började han nytt dagis och vi var tillbaka på ruta ett. Efter att ha kämpat några veckor där bad personalen mig tillslut att ta på honom blöja igen då de ansåg att det var för mycket nytt där att han glömde gå på toaletten. Så, hösten körde vi lite olika, blöja på dagis å kalsonger hemma...
Efter jullovet och hans 3 års dag hade vi ett "snack" med honom och förklarade att nu e han stor kille och nu slänger vi blöjorna. Det gick bra och januari var en väldigt torr månad. Han har alltid varit dålig på att säga till men även det funkade bra nu. Men nu sen några veckor tillbaka e det totalt bakslag...han kissar ner sig både på dagis å hemma och säger inte till. Ibland säger han att han e kissnödig men då har det redan kommit lite i kalsongerna. Nu har vi bara kört kalsonger sen årsskiftet och det känns inte som nåt alternativ att börja med blöja igen när vi hållt upp så länge. Men vad skall jag göra???? Jag håller på att ge upp snart. Vi har hållt på så länge nu och det lossnar liksom inte. Har provat allt från klistermärken till andra "mutor" men inget funkar. Han e i övrigt en väldigt medveten kille. Några tips å råd?? Skall tillägga att han har blöja på natten.