• Anonym (Se på mig ....)

Utlösning utan ejakulation

Här kommer ett litet tips på vad jag lärt mig av en äldre kvinna.

Precis innan jag får utlösning så trycker jag med mitt långfinger precis nedan för min pung. Om jag trycker ganska hårt så avbryter jag min ejakulation helt, min orgasm fortsätter som vanligt och ibland starkare. Vad som är det konstiga är att efter en stund så är min bästa vän redo igen och lika hård som innan.

Om jag istället har en riktig utlösning och tömmer mig helt så blir det verkligen "lilla döden" det kan dröja flera timmar eller kanske till och med tills nästa dag innan jag är sugen igen.

Är det några fler som känner till detta knepet eller kanske har andra tips avv komma med.

/A

• Svar på tråden Utlösning utan ejakulation
  • Anonym

Har hört nånstans att det är lite farligt och att man kan få infektioner av det. Genom att göra så så får du ju fortfarande utlösning, det är ju bara det att den stannar kvar "i systemet" utan att komma ut. Det är inte alldeles bra.

• Tizzan

Haha de där vill vi veta mer om :p men vardå nedanför din pung?
    Nu får gubben öva :p
    Fast med min tjocka mage ivägen blir de för sällan iofs.. Men kan va kul att testa efter :p

• Xpando

Jag har tvärt om läst att det är helt okej och att sperman kommer ut tillsammans med urinet nästa gång du kissar.

Om man är höger hänt och drar i snorren så ta vänster långfinger och tryck i mellangården mellan anus och pungen.
    Prova några gånger, efter ett tag kan du inte missa hur hårt du behöver trycka.

Så är det för mig i alla fall.

• Tizzan

Haha va "coolt" om de faktiskt funkar..
    Om det är hälsosamt eller ej, kan jag ju inte yttra mig om men varför lärs inte det knepet ut för dom som faktiskt "har problem med det" kan man undra :) är det inget farligt borde fler få ta del av tipset och kanske ger det dem mkt positivt :)

• Anonym (Se på mig ....)

Jag har nu använt mig av den här tekniken i flera år och jag har aldrig haft några problem över huvudtaget.
    Det är stor skillnad på att ejakulera och att inte göra det.

Är det några fler som använder samma teknik?

• Priapus
    Anonym (Se på mig ....) skrev 2011-05-03 10:41:31 följande:
    Jag har nu använt mig av den här tekniken i flera år och jag har aldrig haft några problem över huvudtaget.
    Det är stor skillnad på att ejakulera och att inte göra det.

Är det några fler som använder samma teknik?
    Ja, rekommenderas starkt!
Svar på tråden Utlösning utan ejakulation