• shoe66

Fetischer

Någon som har några fetischer här? T ex för lack, latex, läder eller skor?
    Själv har jag en stor fetish för skor och höga klackar. Någon som känner igen sig?
    Tips: skofetishist.blogspot.com/

• Svar på tråden Fetischer
  • Anonym (Lack)

Skitsnyggt! Gillar lack, och älskar att ha högklackade skor på mig!

Jag startade denhär tråden här om dan, men har inte fått något gensvar än så länge. Du kanske har något intressant att dela med dig av när det gäller fetischklubbar? Flört

• shoe66

Har varit på fetishfest en gång och det kändes som att gå på vilket uteställe som helst förutom att folk var klädda mer kinky och att det låg en och annan här och där och fick smisk!
    Men det är lika lätt som på andra ställen att få kontakt, söker man kontakt så får man!

• Anonym (Lack)

Hmm, ok. Varför blev det inte fler besök om du nu gillar lack? Skrattande

Jag har ändå fått intrycket att det kan pågå lite andra företeelser än på "vanliga" uteställen... Vilket gör mig lite nevös, fast väldigt pirrig oxå!

• Anonym (Lack)

Eller förlåt, skor va det visst du gillade Tungan ute Just nu upptar lack mina tankar väldigt ofta...

• Anonym

har aldrig träffat någon som går i gång på lack och läder men, men...

Tänder själv oerhört mycket på att ha på mej strumpbyxor, onanerar nästan alltid i det.

• Anonym (Lack)

Är ju rätt så många som gillar LLL, men alla kanske inte går runt o berättar det! Tungan ute Strumpbyxor är väl inte heller en helt ovanlig fetish, själv föredrar jag stayups och strumpebandshållare...

• Anonym
    Anonym (Lack) skrev 2011-02-22 14:51:56 följande:
    Är ju rätt så många som gillar LLL, men alla kanske inte går runt o berättar det! Tungan ute Strumpbyxor är väl inte heller en helt ovanlig fetish, själv föredrar jag stayups och strumpebandshållare...
    Är du kille eller tjej?
  • shoe66

Det beror kanske på vilken klubb man går på. Den jag gick på heter Decadance här i sthlm. Var faktiskt förvånansvärt få andra aktiviteter än på vanliga klubbar, men det kanske var ovanligt städat just när jag var där? Eller så kanske jag är allt för härdad och har sett det mesta :)

• Anonym (Lack)
    Anonym skrev 2011-02-22 14:53:46 följande:
    Är du kille eller tjej?
    Tjej Skrattande
  • Anonym (Lack)
    shoe66 skrev 2011-02-22 15:47:22 följande:
    Det beror kanske på vilken klubb man går på. Den jag gick på heter Decadance här i sthlm. Var faktiskt förvånansvärt få andra aktiviteter än på vanliga klubbar, men det kanske var ovanligt städat just när jag var där? Eller så kanske jag är allt för härdad och har sett det mesta :)
    Har varit inne en del på Dekadance hemsida (är även medlem där), och de vill ju i alla fall skapa nån slags mystik/förväntningar kring sina fester... Själv ska jag gå på en av Fetish People Partys fester nu på lördag, är ju i GBG vilket är lättare för mig som bor här. Är dock sugen på att gå på en Dekadance fest nån gång oxå, men det kräver lite mer planering... 
  • Anonym (Lack)
    Alexandra84 skrev 2011-02-23 16:08:43 följande:
    Har en stor fetich.... Tatueringar Och piercingar

Sen har jag ju mer, men inget som är lika stort sm detta.
    Härligt! Vi börjar få lite spridning här.. Skrattande

Jag som känner mig lite som en oskuld i fetishvärlden Skäms , funderar lite på vad som utmärker att man har just en fetish för ett visst material eller annat? Jag vet inte riktigt om jag har en fetish än, eller om jag ens har det. Mer att jag tycker att tex lack är ett väldigt härligt material som jag känner mig sexig i, och klackar, jaa ju högre desto snyggare! Men innebär fetishen att man tycker det är sexigt när andra har det på sig eller är det när man själv har det, eller både och?

Lite virrigt, förlåt. 
  • Anonym (all of the above)

Jodå en kvinna som på bilden ovan och lägg till ett stort antal tatueringar så är man på gång. Tungan ute

• KalleKn

Hemska skodon. Porrplatåer är bara så avtändande, ser ut som hon har klumpfot eller nått...

• Anonym
    KalleKn skrev 2011-02-24 15:30:49 följande:
    Hemska skodon. Porrplatåer är bara så avtändande, ser ut som hon har klumpfot eller nått...
    kan bara hålla med!
Svar på tråden Fetischer