• jensan1

Nån som vill följas åt med äl i mars?

Vet inte hur många sådana här trådar som finns, men det vore kul om det fanns nån som ville följas åt med äl och BIM i mars.

Själv började jag blöda redan i lördags, men det är först idag det har tagit fart på riktigt. Räknar iaf med ÄL till nästa helg och BIM runt den 18-19 mars.

Detta blir nu vårt fjärde försök efter ett MA i v.10 i november.

• Svar på tråden Nån som vill följas åt med äl i mars?
  • sommer

hade testat ÄL igår och var sviken min man var inte hemme....specialgynekolog idag 1630 höger ägg var på väg 1900 tog ÄL test men den var där inte mer. 
    Hoppas befruktningen hände 1830 och det inte var försent?
    Äter bromhexidin som är slemlösande kandske? 

• jensan1
    sommer skrev 2011-02-22 20:33:49 följande:
    hade testat ÄL igår och var sviken min man var inte hemme....specialgynekolog idag 1630 höger ägg var på väg 1900 tog ÄL test men den var där inte mer. 
    Hoppas befruktningen hände 1830 och det inte var försent?
    Äter bromhexidin som är slemlösande kandske? 
    Hoppas att det fanns simmare på plats redo då om han inte var hemma!
    Håller tummarna för att det går vägen!
  • liten0611

Jag får la satsa på mars med, fick neg nu, eller jag tror det, är inne på mensdag 3 men väldtigt liten blödning, och symptomen kvarstår efter min troliga grav, är osäker, men får lita på mensen :(

Har 2 äl i Mars enligt kalendern ;) Funderar på köpa apiforce, nån som provat?

• liten0611

hmm, nu hade den ändrats sen jag fyllt i så inte alls 2 äl, Har äl 7:e mars, men funderar på köpa tester med :s

• Robzgurl

Hoppar på...

Första dagen i sista mensen var den 14 februari. Är på dag10 nu. Haft känningar i nedre delen av ryggen några dagar nu.. Sekretet var lite ändrat imorse..

Började testa med äl-test för typ 4 dagar sen då jag inte alls vet hur min cykel är (slutade med p-piller precis).
    Och de har ju gett en svag linje hela tiden (ej pos jag vet- men kul för med p-piller fanns det ingen alls). Men idag tog jag nu vid tolv.. men nu syns det typ inte alls, men man kan ana det..

Kan jag missa äl? Kan jag ha svagt bara fall min kropp inte kommit igång än tro..

Aja, många tankar. Har två barn sen innan så jag har ju varit med om detta innan. Första tog 1,5 år efterp-pillerstopp, men då hade ja inga äl-test så jag vet inte om jag ens haft äl.. Andra tog 2 månader..

Nu är tredje med en annan man, så jag vet ju inte hur vi klaffar..

Vi försöker även pricka in en flicka.. (blir ju väldigt glada med en pojke också )

Men enligt uträkningar borde jag ha äl på måndag.. Så vi sexar nu o kanske i helgen om det inte visar ngt på äl-testet..

Men jag är väldigt otålig!!!!!!!!!!!!! Vill ha ett pos ältest nu!!!!! 

• liten0611

I morgon är det Mars!!

• jensan1
    WillhiamsMamma skrev 2011-02-28 10:11:41 följande:
    Hoppar också på:)
    Har ÄL runt den 4/3 och hoppas hoppas :D
    Vad kul.
    Själv är jag på dag 10... Än så länge ingen stegring på äl-stickan, men det är väl ett par dagar kvar tills dess kanske. Vill bara vara på den säkra sidan nu när jag tar Agnus Castus också :)

Har iallafall värsta driften på länge så sambon får passa på att vila ordentligt idag när han är ledig :) Undrar om det är en trevlig bieffekt av AC-dropparna? Tungan ute

Hoppas nu det tar sig denna gången!!
  • sommer

Är lite för mycket fokuserad på bli gravid så jag: Gick till en Yoga konsultation 500 spän betalade jag och jag skulle koka mjölk vatten och 24 karat guld varje dag och dricka det.
    Hur dum kan man vara?
    Berätta för mannen att jag hade dummat mig...fick pengarna tillbaka idag.
    Yoga mannen desvärre tror på allt detta trollkonst genom att snaka med En Dokt. från Indien genom skype.
    En väldigt konstig situation skulle fattat lite innan att detta är för långt ute.
    Tror ingen form för Yoga vill lossna mitt stress runt detta. Söker annat alternativ för att relarelaxa mitt fokus.
    Annan som har dummat sig, hört sådant dum?
    Han ville till och med att jag skulle dricka örter men om jag var gravid så kunde jag få missfall.
    Där sa jag helt klart nej! Men blå ögd var jag ändå...
    Kram 

• jensan1

Tror det är lätt att pröva det mesta när längtan blir för stor. Själv funderar jag på att börja tempa mig, vilket iofs bycker på vetenskaplig fakta, men försöker intala mig själv att det  bara kommer att stressa mig ännu mer.

Svar på tråden Nån som vill följas åt med äl i mars?