• busan74

Klädkod?!

Ska snart på en resa till Spanien genom Fritidsresor. Såg att hotellet hade klädkod byxor för män till middagen.... Vad gäller då för kvinnor?  Detta är ett hotell speciellt för barnfamiljer så barnen ska väl kunna
    ha kjol, shorts eller liknande??!! Blev lite fundersam om man packat tillräckligt, själv har jag mäst klänningar korta till knäna, det måste väl funka eller? Någon långklänning äger jag ej då jag inte trivs i det....
    Vad säger ni som e kunniga på detta? =)))))
  • Svar på tråden Klädkod?!
  • SofiaEmmy

...du kan nog komma i bikiniöverdel och sarong... prova!!...

...nä skämt åsido.. jag tror att de vill undvika att övermogna män kommer i shorts med strumpor i sandalerna...

..nu tycker ju inte jag att det är okej med klädkod men det är ju dumt att gå hungrig för att man vill göra revolt...=) 

• Åssi

Antar att de menar att man inte ska komma i shorts, bikini eller bar överkropp till middagen.
    Klart att du kan komma i kort klänning. Det stod ju inte klädsel: frack Flört

Jag tycker att klädkoder är ganska bra. Då slipper man undra över vad som är ok och vill restaurangen inte ha bara överkroppar vid bordet så är det helt ok för mig också Glad

Svar på tråden Klädkod?!