• Nolle

Hjälp! Tips på Doppresent!

Så blev man val som fadder till brorsdottern. Vilken ära!
    Men vad ska man köpa i doppresent??
    Vill inte köpa smycken eller annat krimskrams, får säkert en massa ändå.
    Men samtidigt vill man ju ge något som varar o blir ett minne på sätt o vis.
    Vad tror ni om en empati docka eller rubens barn??

Rubens barn: http://www.lekvira.se/kategori/rubens%20baby/

Empati dockor: http://www.lekvira.se/kategori/joyk%20dockor/

Har ni några andra förslag på doppresent?

• Svar på tråden Hjälp! Tips på Doppresent!
  • Annaa1988

Jag tycker verkloigen att Rubens Barn docka låter jättebra, de är fina och så går de att samla vilket innebär att ni kan göra det lite till din "grej" - Du kan köpa en till barnet, vid jul, födelsedagar och så :)
    Det är med största säkerhet något som barnet kommer ha kvar även i vuxen ålder och ha som minne utav dig :)

• Nolle

Ja jag tycker själv att de är helt underbara :) 
     Va inne på din pres. o kolla lite (född nyfiken :) ) din dotter o min son är födda samma dag. Lite kul =)

• skruttan82

Och jag älskar joyk dockorna, de är helt underbara att hålla i och så otroligt charmiga :)

• cocos87

Åh joyk dockorna är underbara, perfekt doppresent.

Nathalie 090607, Leo 101105
  • Nolle
    Annaa1988 skrev 2011-02-22 16:51:11 följande:
    Nej, vad häftigt!
    Vilken tid på dygnet kom din grabb då?
    10.40 kom han. Din dotter?
  • Nolle
    Annica71 skrev 2011-02-22 17:50:32 följande:
    Vi köpte en stol med namn, vikt, längd och födelsdatum till min brors barn och det var MYCKET uppskattat.

www.jamaprodukter.se/
    Jätte fina! Tack för tipset. det tål att tänkas på Glad
  • EmmaHenke

Vi fick en jätte fin dikt inramad från en av dotterns faddrar, jätte fint tycker vi.

• Nolle
    EmmaHenke skrev 2011-02-22 18:21:01 följande:
    Vi fick en jätte fin dikt inramad från en av dotterns faddrar, jätte fint tycker vi.
    De va gulligt. Väldigt personligt ju Glad Tack för tipset!
  • Nolle

Tack för alla fina tips! Blev en Joyk docka till sisst. Var i affären o kollade runder lite, o där satt hon, lilla Sara. Kunde inte gå där ifrån utan henne, vilket charmtroll! Klart brorsdottern ska ha henne. Visade henne för sonen,han tog ett stadigt grepp med en gång o gav henne en blöt puss o ville absolut inte lämna tillbaka. Tycker det var ett bra betyg Skrattande

• Silvera

Nu har du ju redan köpt, men när jag har köpt dopgåva så har jag köpt på panduro ett set med ram och gips där man kan gjuta hand eller fotavtryck på barnet. Det har alltid varit uppskattat av de som har fått det. 

• carousel

Ser också att du redan köpt så här är bara ett tips om någon annan vill ha.

Min dotters fadder gav en verktygslåda, med blommiga trädgårdshandskar i, till namngivningspresent. Hon köper till ett verktyg/skruvar/händigaprylar till varje födelsedag och till andra speciella tillfällen... Hur glad kommer hon inte vara för det en dag!

Namnmössor är ju också fint att ge till dop/namngivningar. Användbart och fint. Kolla t.ex www.camillatinasdotter.se

Svar på tråden Hjälp! Tips på Doppresent!