• Mia D

Vilken film tycker era barn 4-6 år bäst om?

Saken är den att jag ska köpa en present till en kille som fyller 5 år och jag har fått en önskelista med dessa filmer. Så vilken är bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken film tycker era barn 4-6 år bäst om?
  • mallow

Min flicka är 5 och ÄLSKAR Kalle och chokladfabriken. Av dessa filmer kommer Wall-E 1;a, sen Hitta Nemo.

• ArgaKillen

Nemo - Den tyckte mina småsyskon var hur skoj som helst att titta på. Och jag har sett alla och tycker den e den bästa av de listade filmerna. Både för stora & små Glad

• Lalalong

Min 5 åring har filmer i överflöd, men faktiskt inte någon av just dessa. Jag gissar dock, om jag känner min lilla cineast rätt, att hon hade gillat Hitta Nemo bäst. 

Klara 060504, Alva 100117
  • fostermamma

Bert
    Sunes jul
    Mysteriet på Greveholm

• Boothwalker

Hm. Vet inte om han har sett fler än Wall-E
    och den är han inte så förtjust i
    Han vill se Karlsson på taket och Fåret shaun. Och andra astrid lindgren...

Det är rätt så enkelt att balansera när man håller i nån. Annars är det svårare... - Mowgli 5 år
  • Mia D

Tack så jättemycket för era svar.

• 071001

Hon har inte sett nån av dem. Jo, Nemo i ca 5 min sen somande hon.

• bustjejen

Min 5 åring har gillat både Hitta Nemo och Monsters Inc. Dock har hon tröttnat på tecknat, så favoriterna nu är Natt på Muséet och Jungel George .

• Anghammarad

Min femåring har sett alla de filmerna fler gånger än det finns stjärnor på himlen känns det som.  Det spelar nog inte så stor roll vilken faktiskt. Hitta Nemo är smörigast och Supehjältarna är våldsammast. Tror nog att Monsters Inc är den han själv skulle välja om han bara fick välja en. Den stora favoriten bland Pixars filmer har dock alltid varit Bilar.

• Smultron ett

De har inte sett monsters inc. Men hitta nemo har vi kollat på X antal gånger. De andra bara 1 gång.

Don't you dare criticize what you can-not understand!
Svar på tråden Vilken film tycker era barn 4-6 år bäst om?