• Sofia  83

billigabarnvagnar.se???

Hej

Är ute efter barnvagn, hittade hemsidan billigabarnvagnar.se, där det verkligen verkar vara just billigt!

Men min fråga är om det bara är skräp eller om det faktiskt kan vara bra vagnar?? Någon som har erfarenhet av modellerna ZIP eller ALU CROSS?  

• Svar på tråden billigabarnvagnar.se???
  • Sofia  83

Tack för tipset, ska jag absolut göra! 

Någon som har erfarenhet av ZIP eller ALU CROSS?  Puffar... :)

• Sofia  83

*PUFFAR* 

Vill så gärna ha tips om dessa vagnar!  

• sarsparis

Har läst många trådar här på FL om att det inte är vidare bra vagnar, har också för mig att det fått skarp kritik i råd och rön eller om det var testfakta......köp hellre en begagnad kvalitetsvagn för dom pengarna, typ emmaljunga, brio, teutonia.....

• Sofia  83

Ok...tack för svaret, hade hoppats på att nån hade bra erfarenhet av dessa vagnar, men men. Får ta oss en riktig funderare, vill inte tro att en vagn måste vara dyr för att vara bra. Är svårt att hitta några recensioner om dessa vagnar, finns nästan inget skrivet om dom.

• MammaTillOliver

vi köpte barnvagn därifrån. en av märket Pepe :) kombivagn! är supernöjda med den, vi beställde på förmiddagen och dom lämna den vid dörren redan på kvällen ;)

Oliver 24/1-2011
  • Bafucin

Jag hittar inga omdömen från den sidan om de barnvagnarna. De vagnar som fått sämst i test och även mest kritik är ju de från Anna Och Axel.

• tarrrap

Kan tipsa om att köpa vagn i england nu när pundet är väldigt lågt, tex hos Pramworld.

• majzan75

Vill oxå veta mer om zip-vagnen........ den är ju så fin & vill tro att den är lika bra.....

• Katrinedigerstedt

Hej, vi har köpt en zip barnvagn och vi är hittills jätte nöjda. I början va jag lite skeptiskt då vi betala i förskott och att leverantören var utländsk (jag är inte rasist) men ändå lite aktsam då det skulle betalas i förskott. Som sagt skit nöjd! Levererad ända till dörren. Killen kunde dålig svenska men gjorde sig förstådd och visade hur allt fungerade mm. Fick liggdel, sittdel, plus bilbarnstol att klicka i. Med frakt gick allt på 3600kr. Vi som föräldrar är inte jätte höga inkomster och tyckte tex babyproffsen med sitt "billiga" märke på knappt 9000kr va på tog för mycket för oss.

Köpt zip vagn
Svar på tråden billigabarnvagnar.se???