• Anonym (hårig)

Vägrar bli tagen bakifrån pga hårväxt

Nu är jag hiskeligt trött på babianlurvet jag har kring mitt bakre hål. Det är inte jättemycket, men tillräckligt för att det ska synas när han tar mig bakifrån. Det är pinsamt och jag vill inte längre ha sex i den ställningen på grund av det här. Jag har rakat bort det länge men när jag rakar mig där så tar jag ju även bort vanliga osynliga fjun. Fjunen växer sen till riktiga hårstrån vilket har gjort att jag nu har hår även en bit upp på skinkorna. Även om jag rakar bort det med så blir det ju stubb efter bara någon dag. Jag kan inte ha det så här och måste få bort håret utan att raka mig. 

Jag köpte vaxremsor igår och jag har fått bort det mesta men jag kommer inte åt ordentligt så det är en del kvar.
    Jag vet att det är naturligt med hårväxt men jag känner mig ändå äcklig och ofin och därför vill jag få bort det. Jag vill slippa skämmas och jag vill att han ska kunna smeka min rumpa utan att känna håret och jag vill känna mig bekväm med att ha sex bakifrån utan att tänka på håret som syns.

Funkar det med hårborttagningskräm? Eller måste jag vända mig till salong? Hur ska jag veta vilken salong som utför den här typen av hårborttagning? Det skulle också kännas väldigt pinsamt att visa upp allt på salong även om dom är vana med att se kvinnor som kanske har mer hår än mig. Är också lite orolig att gå till en salong eftersom jag är överviktig och det känns som att dom ser på överviktiga på ett annat sätt än vad dom ser på normalviktiga.
    Jag tar tacksamt emot alla tips på hur man får bort hår kring anus och det som växer ut på skinkorna! 

• Svar på tråden Vägrar bli tagen bakifrån pga hårväxt
  • honeybun

Gå till en salong som utför brasiliansk vaxning. Då ingår det mellan skinkorna i priset. På skinkorna brukar man få lägga till för. Vill du inte göra hela brasilianska kan du ju be att få bara mellan och på skinkorna. Eller tex skinkor + bikini. Jobbade tidigare på salong å jag lovar dig 99,8% av alla tjejer har hår mellan skinkorna. Sen är det ju olika mycket.
    Att du är överviktig spelar väl ingen roll. Varför tror du att de skulle tycka det? Man ser bara hår som ska bort och en nöjd kund som sen lämnar behandlingsrummet.

• Anonym (hårig)
    honeybun skrev 2011-02-23 16:01:35 följande:
    Gå till en salong som utför brasiliansk vaxning. Då ingår det mellan skinkorna i priset. På skinkorna brukar man få lägga till för. Vill du inte göra hela brasilianska kan du ju be att få bara mellan och på skinkorna. Eller tex skinkor + bikini. Jobbade tidigare på salong å jag lovar dig 99,8% av alla tjejer har hår mellan skinkorna. Sen är det ju olika mycket.
    Att du är överviktig spelar väl ingen roll. Varför tror du att de skulle tycka det? Man ser bara hår som ska bort och en nöjd kund som sen lämnar behandlingsrummet.
    Jag har funderat väldigt mycket på salong och jag betalar gärna för vaxning eftersom att det efter ett tag borde göra hårväxten mindre framträdande med tanke på att håret förfinas eller vad man ska säga.
    Men jag är osäker på om det ens finns några såna salonger där jag bor (strax utanför Skövde). Jag har letat massor på gula sidorna men inte hittat något. Det är tyvärr inte möjligt för mig att åka till storstad som gbg eller liknande för att vaxa mig. 
  • Vavavavasaru

Oj, ja, det lpter ju knappast skoj.  Det jag skulle tycka va värst är väl alla kånkelbär du måste få. 

Kan ni inte köra doggy i mörkret då? 

Eller bit ihop, åk till en brasse salong i en annan stad, så du är hundra på att du aldrig behöver möta nån av vaxarna under andra omständigheter och gör en brasse.  Det är väl liksom garanterat hårlöst efter en sån behandling, kosta va det kosta vill.  Och så är det ju hårlöst en längre period efter.  Sen är det bara att köra¨på!

• honeybun

En liten googling ledde till detta ställe..

www.hudkompaniet.com/templates/standard.php&me=5&sub=3

Tar 495:- för en brassevax..

Det gör rejält ont de första gångerna men sen blir det lite bättre, håren sitter inte lika hårt när de är vaxade ett par tre ggr. Tänk på att det optimala resultatet får man först efter ca 3 ggr. Då först har man fått med alla tre växtfaser. MEN se till att det går 5-6 veckor mellan vaxningarna och raka inte mellan. Då pajjar man för faserna.

Lycka till..

• Anonym (hårig)
    Vavavavasaru skrev 2011-02-23 16:12:25 följande:
    Oj, ja, det lpter ju knappast skoj.  Det jag skulle tycka va värst är väl alla kånkelbär du måste få. 

Kan ni inte köra doggy i mörkret då? 

Eller bit ihop, åk till en brasse salong i en annan stad, så du är hundra på att du aldrig behöver möta nån av vaxarna under andra omständigheter och gör en brasse.  Det är väl liksom garanterat hårlöst efter en sån behandling, kosta va det kosta vill.  Och så är det ju hårlöst en längre period efter.  Sen är det bara att köra¨på!
    Några kånkelbär får jag inte. Så mycket hår är det inte men det är tillräckligt för att det ska vara störande. Sen så torkar man ju ordentligt efter toalettbesök och använder våtservetter för att inte vara ofräsch. Jag vill ju helst inte ha nåt hår alls. Att bara ha sex i mörkret kan bli svårt. Vi jobbar såna tider att dom enda timmarna vi kan ha sex är under dygnets ljusare och det är ju inte kul att bara ligga i mörker. Sen känner han ju några av hårstråna om han tar med handen. Och med tanke på att man måste vaxa ganska ofta blir det svårt att åka typ 30 mil varje gång man ska vaxa.
    honeybun skrev 2011-02-23 16:26:37 följande:
    En liten googling ledde till detta ställe..

www.hudkompaniet.com/templates/standard.php?t...

Tar 495:- för en brassevax..

Det gör rejält ont de första gångerna men sen blir det lite bättre, håren sitter inte lika hårt när de är vaxade ett par tre ggr. Tänk på att det optimala resultatet får man först efter ca 3 ggr. Då först har man fått med alla tre växtfaser. MEN se till att det går 5-6 veckor mellan vaxningarna och raka inte mellan. Då pajjar man för faserna.

Lycka till..
     Oj vad bra! Ska ringa direkt i morgon och boka tid. Tack så mycket!
  • Woody K

Men han synar väl inte din rumpa för att han tar dig bakifrån?

• Anonym (laser)

Lasra istället så blir du av med det för gott, en vaxning måste ju ständigt göras om.

• Anonym (hårig)
    Woody K skrev 2011-02-23 19:14:12 följande:
    Men han synar väl inte din rumpa för att han tar dig bakifrån?
    Jo men det är klart han gör det. Han brukar kyssa och nafsa mina skinkor och han ser ju då. Sen gillar han att liksom sära ännu mer på skinkorna för att se ku*en åka in och ut och då ser han ju garanterat.
    Anonym (laser) skrev 2011-02-23 19:48:56 följande:
    Lasra istället så blir du av med det för gott, en vaxning måste ju ständigt göras om.
     Det känns väldigt kostsamt att göra laser för rumphårets skull. Dessutom brukar det vara ganska/väldigt smärtsamt. En vaxning känns inte mycket. Det är inte en hel peruk där bak. Utan ganska lite, men ändå störande. Därför känns det mer värt att vaxa. Om jag har tur blir hårstråna allt tunnare och finare så att de inte syns så mycket.
  • Anonym

Tycker du om att han tar dig bakifrån? Om du bortser från ditt missnöje med håret så att säga, eller är det bara för hans njutning??

• Anonym (hårig)
    Anonym skrev 2011-02-23 20:08:39 följande:
    Tycker du om att han tar dig bakifrån? Om du bortser från ditt missnöje med håret så att säga, eller är det bara för hans njutning??
    Jag älskar när han tar mig bakifrån. Det är också den enda ställningen som jag får orgasm i utan stimulans av klitoris. Han kommer åt g-punkten perfekt så det känns extra hårt att inte våga då.
Svar på tråden Vägrar bli tagen bakifrån pga hårväxt