Vägrar bli tagen bakifrån pga hårväxt
Nu är jag hiskeligt trött på babianlurvet jag har kring mitt bakre hål. Det är inte jättemycket, men tillräckligt för att det ska synas när han tar mig bakifrån. Det är pinsamt och jag vill inte längre ha sex i den ställningen på grund av det här. Jag har rakat bort det länge men när jag rakar mig där så tar jag ju även bort vanliga osynliga fjun. Fjunen växer sen till riktiga hårstrån vilket har gjort att jag nu har hår även en bit upp på skinkorna. Även om jag rakar bort det med så blir det ju stubb efter bara någon dag. Jag kan inte ha det så här och måste få bort håret utan att raka mig.
Jag köpte vaxremsor igår och jag har fått bort det mesta men jag kommer inte åt ordentligt så det är en del kvar.
Jag vet att det är naturligt med hårväxt men jag känner mig ändå äcklig och ofin och därför vill jag få bort det. Jag vill slippa skämmas och jag vill att han ska kunna smeka min rumpa utan att känna håret och jag vill känna mig bekväm med att ha sex bakifrån utan att tänka på håret som syns.
Funkar det med hårborttagningskräm? Eller måste jag vända mig till salong? Hur ska jag veta vilken salong som utför den här typen av hårborttagning? Det skulle också kännas väldigt pinsamt att visa upp allt på salong även om dom är vana med att se kvinnor som kanske har mer hår än mig. Är också lite orolig att gå till en salong eftersom jag är överviktig och det känns som att dom ser på överviktiga på ett annat sätt än vad dom ser på normalviktiga.
Jag tar tacksamt emot alla tips på hur man får bort hår kring anus och det som växer ut på skinkorna!