• LenaLu

Bor i Lerum, Öxeryd BF 22/6 skulle vilja ha lite sällskap

Hejsan!

jag heter Lena och bor i Öxeryd har en 2 åring hemma född november -08 och väntar mitt andra barn i juni. Eftersom MVC inte har några föräldrar grupper för vi som får vårt andra barn tänkte jag kolla om det finns någon i närheten som kanske skulle känna för en fika och promenad ibland.
    Träffar lika gärna någon som väntar sitt första barn som någon som har barn sedan tidigare.

Hoppas det finns någon där ute!

• Svar på tråden Bor i Lerum, Öxeryd BF 22/6 skulle vilja ha lite sällskap
  • Shibby 78

Hejsan!

Jag bor oxå i Lerum och väntar nummer två i höst, BF den 6/10. Har en son född 2005 sedan innan. Vi är nyinflyttade på Höjden och jag har inte hunnit lära känna några andra mammor här i Lerum ännu. Hade varit trevligt med en ny vän att fika och promenera med 

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • memh

Hej

Jag har en -08 och väntar också barn nummer två, som är beräknad till 27:e juni.
    Jag träffas gärna för fika och promenader. Bor i Lerum/Aspenäs.Skrattande

• LenaLu

Hej!

Ursäkta Shibby77 att det har tagit så lång tid innan jag har svarat. Jag är lite disträ så svara jag inte med än gång så glömer jag av det.
    Trevligt att se att det finns fler som väntar i Lerum.
    Jag gå mest och väntar på att dom sista 8 veckorna skall vara över så man får träffa sin nya familjemedlem.

Hoppas allt är bra med er. Vi kanske kan se om vi kan ta en fika och träffas nu inna oxå?!

• NoraMaria

hejsan, jag bor också i lerum, har en son på 3år 08, och en dotter på 15mån 2010, vi är med nyinflyttade på höjden och behöver lite sällskap.Glad

• solima

Hej!
    Jag har en tjej på 2 år och vi bor oxå i Öxeryd.
    Var i Öxeryd bor ni Lenalu?

• LenaLu
    solima skrev 2011-05-09 19:29:49 följande:
    Hej!
    Jag har en tjej på 2 år och vi bor oxå i Öxeryd.
    Var i Öxeryd bor ni Lenalu?

Hejsan!

Jag bor vid  Dämmet. Vart bor du?

Svar på tråden Bor i Lerum, Öxeryd BF 22/6 skulle vilja ha lite sällskap