• Dexxi

Nån som är duktig på att tyda kön?

Var på RUL idag och hon försökte verkligen att kolla könet..men vågade inte säga varken bu eller bä fast man såg från bra vinkel..så tänkte det finns några duktiga härinne som kanske ser och vill gissa!

Alla dessa är underifrån!

Sista bilden här är med rumpan uppåt, ben åt höger och huvudet är helt neråt..men ej med i bilden. Hoppas ni förstår!

♥ Nova 21:e mars 2008 ♥ Skrutt i magen med BF 16/7 2011 ♥
  • Svar på tråden Nån som är duktig på att tyda kön?
  • hurhamnadejaghär

Pojke! om jag inte minns helt fel så såg det ut sådär på skärmen när vi väntade vår grabb.
    (fast jag lovar ingenting ; ) 

• Dexxi

Självklart så kan ingen lova nåt! Vi kommer kolla den 31/3 men kul se vad andra tror iaf...jag tror ena stunden kille och nästa tjej..tycker mig se både en hamburgare och sen en snopp...och i filmen såg det ut som det flödar vid ett tillfälle så är då rädd att det är navelsträng, men sen tror jag ändå inte det är det osv..haha jättesvårt! Vilket som är välkommet kan tilläggas, men nyfiken allan är jag ju nu!

• mmmiikaela

och jag fattar verkligen ingenting :P finns de ingen rakt framifrån? :) alltså där man ser hela bebisen också

son född 09, pyret i magen beräknad 7/7-11
  • Dexxi

Den var lite galen...så nej hela bäbisen framifrån har vi inte..har nog aldrig sett nån bild när man kollar kön framifrån heller?

Här är en bild till...har målat en streck för att visa vad som på filmen ser ut som ett flöde vilket gör mig så osäker på om det är navelsträngen man ser på de andra..på tjejen så man ju tydligt hamburgaren, men hade jag inte sett detta "flöde" som rör sig så hade jag med sagt solklart kille. Svårt, är ju inte bäst på UL om man säger så!

• bili

Helt klart kille enligt min mening! :)

• Dexxi

En bild till

Svar på tråden Nån som är duktig på att tyda kön?