Mensen luktar fruktansvärt illa
Jag fick barn för 2 år sedan och mensen kom tillbaks efter amningen för 1 år sedan. Och det luktar så fruktansvärt illa om mig när jag har mens att jag inte kan va i närheten av andra människor. Det är inte inbillning för andra har kommenterat att det luktar. Var hemma hos en vän som trodde att hunden hade skitit på golvet någonstans och började gå runt och leta i lägenheten. Det var jättepinsamt när hon inte kände det någonstan förutom i närheten där jag satt. Och jag kan bara hålla med det luktar verkligen bajs och det känns under hela mensen och några dagar efteråt. Jag är ensamstående och hade oskyddat sex med mitt ex några gånger efter sonen fötts så jag trodde först att jag fått något av han. Gick till en gynekolog som tyckte att allt såg bra ut och han hade aldrig hört talas om flytningar som bara luktade vid mens men om jag ville så kunde han ta ett klamydia prov. Det var negativt. Några månader senare sökte jag hos en annan gynekolog. Hon tyckte också att allt såg bra ut och hade varit någon smittsam sjukdom hade det hon sett att det såg irriterat ut vilket det inte gjorde. Hon förklarade det som att den dåliga lukten kommer när blodet kommer i kontakt me syret i luften. Och att det var helt normalt. Först köpte jag den förklaringen efter som jag innan jag fick barn använde tampong och nu efter fungerar inte det efter som jag är mycket större där nere och blodet rinner på sidan om tampongen. Men nu sitter jag här med stinkande bajsluktande mens igen och känner bara att det här kan inte vara normalt. Det fyller verkligen hela rummet och jag fusk vabbar nu idag eftersom jag inte kan gå till jobbet eller dagis så här äckligt stinkade. Hjälp vad ska jag göra är det här normalt? Vad kan det va för fel?