• Tiiara

Homo/bi tjejer? Var hittar man dom??

Hej hej!
    Vet inte riktigt var jag ska börja..
    Jag upptäckte att jag var bisexuell när jag var 15-16 år. När jag var 18 fick jag en underbar dotter, men förhållandet med pappan fungerade inte. Nu har jag varit singel från och till i nästan 2 år. (Har försökt med min dotters pappa några gånger..).
    Grejen är att jag är så j***a trött på att vara singel och vill verkligen bli tsm med en tjej. Men var hittar man dom? Jag har nog gått och blivit medlem på alla dejtingsidor som finns men utan framgång.

• Svar på tråden Homo/bi tjejer? Var hittar man dom??
  • litenros

hej har du lyckats hitta nån? :) förstår ju vad du menar det är inte enkelt precis med typ dateingsajter..allt är inriktat på sex.. men verkar ju som en del faktiskt lyckas :)

• granitvit

flator.se är en ganska lugn sajt, nackdelen är att det inte händer så mycket där, inte så många diskussioner, men tjejerna är söta, och de flesta är seriösa. Man kan också sätta in en kontaktannons där ;)

• Barnlängtan1

Jag håller med dig vart hittar man flatorna någonstans??

är med på qx.. men så fort man börjar nämna sina barn flyr alla.. så tråkigt..

itne lätt ragga heller... vi med barn vill med ha kärlek och trygg relation.

• Kati94

Hej ! Jag har aldrig riktigt kommit ur som bisexuell, utan jag har faktist alltid varit attraherad av båda könen. I min familj så är det inget märkvärdigt och jag är hur lycklig som helst att det funkar hos min mamma! Tyvärr så är min käre far homofob och tycker att allt sånt är äckligt. jag har aldrig riktigt haft en bra relation till honom och därför så tror han att jag är hetro(Som om att det skulle vara en självklarhet). Jag kallar mig själv "En människa som kan älska vilken människa som helst" Flört

Jag skulle också vilja träffa någon, homo/bi tjej, fast 18-. Jag är själv under 18.

• Anonym

Vill hålla med er ovan, det är verkligen svårt att hitta nån seriös, det är inte så att det står i pannan på folk...
    Jag är  nysepearerad med barn som vill ändra min bana här i livet, hoppas att hitta nån...
    Kram till er alla!

• Platypus

Mmm väldigt svårt är det.

Någon ide om hur man ska göra det? En grupp här på FL kanske? 

• Anonym (jag med)
    Anonym skrev 2011-07-02 00:03:41 följande:
    Vill hålla med er ovan, det är verkligen svårt att hitta nån seriös, det är inte så att det står i pannan på folk...
    Jag är  nysepearerad med barn som vill ändra min bana här i livet, hoppas att hitta nån...
    Kram till er alla!

Jag håller med dig! Är i samma situation, men ställer mig samma fråga, vart finns ni seriösa söta tjejer? Som gärna får bo i Stockholm.... Kram till er alla!
  • dockanM

Börja spela rugby, alt hjälpa till i ditt lokala rugbylag. Tror inte det finns fler bi/homotjejer någon annanstans på jorden än i rugbylag..!

Svar på tråden Homo/bi tjejer? Var hittar man dom??