Han är tråkig i sängen
Hej
Jag har ett problem som jag aldrig har stött på förut under mitt 30-åriga liv där jag har haft flera olika partnerns. Min sambo och jag har varit ett par i 7 år och aldrig har vårt sexliv fungerat. Till en början hade jag överseende med det och tänkte att det löser sig säkert med tiden men det har det inte gjort.
Min sambo är otroligt tråkig i sängen. Han kan på sin höjd ta mig bakifrån men där går hans gräns för vad han gör utöver missionären. Jag har försökt med allt för att få honom mer äventyrslysten i sänghalmen. Jag har pushat på, jag har avvaktat, jag har föreslagit det ena och det andra och inte föreslagit något alls för att inte stressa honom. Han är helt ointresserad vad jag än försöker med. Han är klumpig och tafatt och lyssnar inte alls på mina signaler känns det som.
Nu har jag ledsnat och också tappat intresset för att ha sex med honom. Jag har alltid tyckt att sex har varit kul och njutningsfullt och har inte fått några klagomål tidigare så jag har svårt att på en gång se att det här skulle bero på mig. Det går längre och längre mellan gångerna vi har sex och nu var det flera månader sedan. Det känns som att jag har gett upp för jag orkar helt enkelt inte försöka på egen hand längre och då blir det så här, att det går väldigt lång tid mellan gångerna.
Vad ska jag göra för att väcka hans intresse och för att hitta min egen lust till honom igen. Jag vill inte att vi ska sluta som ett par som håller ihop bara för barnens skull :/