• Mia D

Vilken förskola är bäst? (i Lund)

Hej på er! Jag har en väninna som ska flytta till Lund och behöver då förskoleplats till sin dotter. Hon har kollat igenom kommunens hemsida och kommit fram till dessa förskolor. Då kom jag att tänka på att varför inte fråga er Lundabor här på FL för att få mer information. Det positiva med en omröstning i detta är förhoppningsvis att ni kan vara mer ärliga då ni inet behöver ge någon kommentar till era val. Tack.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-24 16:01
    Glömde visst att göra riktiga länkar, sorry. Hoppas att det går bra ändå.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-27 15:56
    Strunta i att rösta då för jag antar att inga har sina barn på någon av förskolorna på listan. Berätta i stället vilken förskola ni tycker bäst om i Lund vet'ja.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-28 13:08
    Jag inser att jag formulerat min omröstningsfråga och svaren helt galet för att få nåt vettigt svar/röst. Ursäkta min ogenomtänkta omröstning och mitt dåliga tålamod.
    Jag har istället skapat en förhoppningsvis bättre omröstning här:
    www.familjeliv.se/Forum-3-26/m57588131.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken förskola är bäst? (i Lund)
  • Archandra

Vi har dottern på Forsbergs minne. Det är ett jättebra dagis tycker vi. Mysiga pedagoger och en stor bra gård att vara på.

Jag har inte så stor erfarenhet av de andra, men har inte hört så mycket gott om holken, däremot en del gott om målarstugan.

• Mia D

Ok, tack för ditt svar.

Gärna fler röstande  46 klick och bara en rös, kom igen

• Mia D

Jamen puff alltså

Varför är det ingen som röstar? Finns det inga Lundaföräldrar här på forumet eller vadå?
    Jag fattar faktiskt inte.  

• Mia D

Puffar med förhoppning om att nån Lundaförälder är hemma idag och kan svara.

• Mia D

Puffar då jag uppdaterat ts.

• 071020

är lundaförälder, har inte röstat då min dotter inte går på någon av dessa. Tror att det kan va svårt att säga vilken som är bäst om man inte testat många olika.... vi är nöjda med vårt men om det är den bästa förskolan?? Ja det vet jag inte... sen är det ju många faktorer som spelar in....vad är det för kriterier din vännina har? t.ex inriktning, läge osv osv?

Strumpan 24/10 -07 Liten 10/5 -10
  • Mia D
    071020 skrev 2011-02-28 10:54:17 följande:
    är lundaförälder, har inte röstat då min dotter inte går på någon av dessa. Tror att det kan va svårt att säga vilken som är bäst om man inte testat många olika.... vi är nöjda med vårt men om det är den bästa förskolan?? Ja det vet jag inte... sen är det ju många faktorer som spelar in....vad är det för kriterier din vännina har? t.ex inriktning, läge osv osv?
    Aha! Då förstår jag dilemmat med att ingen röstar, tack ditt inlägg. Jag tänkte att om man har sitt barn på någon av dessa förskolor och är väldigt nöjd med den så röstar man på den.
  • tjolahopp81

Jag jobbar på en av ovan nämnda och därför känns det fel att rösta Om du vill så inboxa mig så kan jag säga vilken förskola det handlar om!

• tjolahopp81

Förresten, de förskolor du har på listan ligger ju inte precisnära varandra, men det kanske kvittar?

• Mia D
    tjolahopp81 skrev 2011-02-28 16:14:38 följande:
    Förresten, de förskolor du har på listan ligger ju inte precisnära varandra, men det kanske kvittar?
    Jag vet ärligt talat inte hur min väninna kommit fram till just dessa förskolor, ska fråga henne.
  • Mia D
    tjolahopp81 skrev 2011-02-28 16:14:06 följande:
    Jag jobbar på en av ovan nämnda och därför känns det fel att rösta Om du vill så inboxa mig så kan jag säga vilken förskola det handlar om!
    Tack för ditt svar. Dessvärre känns det lite poänglöst att få veta vilken förskola det är du förstår säkert hur jag tänker eftersom du redan kommit fram till att det är rätt partiskt att rösta Tack ändå.
Svar på tråden Vilken förskola är bäst? (i Lund)