• itsmelli

Tjejer oroliga för att vara slappa? /Hur vet man om man är slapp

Ska väl gå rätt på sak..

Haft sex med folk som säger jag är  trång men med vissa killar känner jag inte mycket i vissa ställningar. Är orolig för att min partner skall tycka jag är slapp då jag inte känner jätte mycket i vissa ställningar (tex missionöären) plus att jag även blir himla våt (våt fläck under ibland).

Tjejer, är ni oroliga för att vara slappa? hur vet man egentligen om man är det?
    Och vad tycker ni killar om tjejer som blir väldigt våta, är det skönare/mindre skönt? 

• Svar på tråden Tjejer oroliga för att vara slappa? /Hur vet man om man är slapp
  • redneck girl

har du fått klagomål? om inte....du duger . testa att knipa runt två fingrar...känner du det? så gör det på mvc för att se om man kan knipa....
    nu låter du väldigt osäker...en torr mus vill ingen doppa i ...varken folk eller fä . blött ska det vara....men lider du själv av det kan du torka av dig på nått mellan varven .

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • itsmelli
    redneck girl skrev 2011-02-24 17:10:39 följande:

har du fått klagomål? om inte....du duger . testa att knipa runt två fingrar...känner du det? så gör det på mvc för att se om man kan knipa....
    nu låter du väldigt osäker...en torr mus vill ingen doppa i ...varken folk eller fä . blött ska det vara....men lider du själv av det kan du torka av dig på nått mellan varven .

Nej jag har inte fått klagomål, har som sagt hört jag är trång av vissa men det är ju olika vad alla tycker... Antar jg får testa knipa runt två fingrar då... Anses man "normal" om man kan knip runt det? Brukar testa bryta strålen när jag kissar och det går bra =)

angående tt vara för våt är det inget som stör mig, utan  nåt jag mer är rädd stör den andra, att det inte ska vara lika mycket motstånd o så... =)
  • Jonzonto

Det är helt underbart med tjejer som blir våta.. Är de inte vått så blir de ju bara "problem" och man kan ju tveka på om hon verkligen är kåt på en! :/

Vått ska de va.. Gärna så de klatchar lite skönt.. De tycker iaf jag är extra upphetsande! ;) 

• itsmelli
    Jonzonto skrev 2011-02-24 17:14:59 följande:
    Det är helt underbart med tjejer som blir våta.. Är de inte vått så blir de ju bara "problem" och man kan ju tveka på om hon verkligen är kåt på en! :/

Vått ska de va.. Gärna så de klatchar lite skönt.. De tycker iaf jag är extra upphetsande! ;) 
    mjo det är sant. själv blir jag ju rätt våt men min fråga är väl egentligen om man känns "större" då imed att det förmodligen inte blir lika mycket motstånd för killens k-k ?=)
  • Anonym

Jag har motsatt , alltså jag blir lätt för torr, det är ett problem tycker jag. Det är INTE skönt för tjejen om det blir friktion (kan inte svara för männen). Så var glad för din "frikostiga"mussla Flört

• itsmelli
    Anonym skrev 2011-02-24 17:18:48 följande:
    Jag har motsatt , alltså jag blir lätt för torr, det är ett problem tycker jag. Det är INTE skönt för tjejen om det blir friktion (kan inte svara för männen). Så var glad för din "frikostiga"mussla Flört
    blir du torr trots du är upphetsad? finns ju glidmedel iofs så är ju lättåtgärdat isf =)
    frågan är vad man gör om killen tycker man är för våt, kör in en tampong och låter den suga upp lite kanske? hahah
  • redneck girl
    itsmelli skrev 2011-02-24 17:17:56 följande:
    mjo det är sant. själv blir jag ju rätt våt men min fråga är väl egentligen om man känns "större" då imed att det förmodligen inte blir lika mycket motstånd för killens k-k ?=)
    jag kan vara generös med...men upplever det inte som ett hinder. smaskigt och plaskigt ska det vara..så där så man hör för varje juck;)
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • itsmelli

alltså inget man skall oroa sig för då verkar det som =)

• Jonzonto
    itsmelli skrev 2011-02-24 17:17:56 följande:
    Jag känner mig lika stor trots våthet.. Det är snarare bara jobbigt om det är för torrt och kan då lätt göra ont! Iaf har jag vart med om att det gjort ont ibland då jag va ihop med en tjej som inte blev så våt! :/
  • itsmelli
    Jonzonto skrev 2011-02-24 17:26:37 följande:
    Jag känner mig lika stor trots våthet.. Det är snarare bara jobbigt om det är för torrt och kan då lätt göra ont! Iaf har jag vart med om att det gjort ont ibland då jag va ihop med en tjej som inte blev så våt! :/
    aha, men  om man vrider på det, om du har haft sex med samma tjej som en gång blev jätteblöt, och en annan gång inte lika våt, känns HON lika trång/stor där nere då? =)
Svar på tråden Tjejer oroliga för att vara slappa? /Hur vet man om man är slapp