• Anonym (S)

längtar efter en relation med en tjej..

Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget.. är 33 år och singel med ett litet barn, drömmer om att träffa en tjej det verkligen klickar med.. är bisexuell..

Finns det någon mer som längtar efter samma sak? Glad

• Svar på tråden längtar efter en relation med en tjej..
  • Anonym (S)

snorkan: svara inte då. 

• Ansia

Kärleken kommer när man minst anar det Glad

• snorkan
    Anonym (S) skrev 2011-02-24 20:38:12 följande:
    snorkan: svara inte då. 
    Jomen nu gjorde jag ju det Flört
  • Sofia L

Det viktigaste är inte könet utan hur personen är. Av de relationer som jag har haft, både med killar och tjejer är det nämligen inte i könet det sitter utan just i personligheten. Jag har träffat killar som varit t ex macho män och mjuka fjollor och tjejer som varit på samma sätt. Så om du söker efter en viss personlighet så sök bland bägge könen men sikta in dig just på den personligheten. Sen är det en annan sak att om man som jag söker en feminin och kvinnlig personlighet så finns det nästan bara uteslutande hos tjejer.

• Anonym (S)
    Sofia L skrev 2011-02-25 02:55:54 följande:
    Det viktigaste är inte könet utan hur personen är. Av de relationer som jag har haft, både med killar och tjejer är det nämligen inte i könet det sitter utan just i personligheten. Jag har träffat killar som varit t ex macho män och mjuka fjollor och tjejer som varit på samma sätt. Så om du söker efter en viss personlighet så sök bland bägge könen men sikta in dig just på den personligheten. Sen är det en annan sak att om man som jag söker en feminin och kvinnlig personlighet så finns det nästan bara uteslutande hos tjejer.
    tack för ett klokt svar.
  • Anonym (J)

Jag har nyligen accepterat att jag också är intresserad av kvinnor. Är i 30 års åldern och ligger i skilsmässa just nu.
    Längtar verkligen efter en kvinnas värme och kärlek. Känns som att jag fördubblat mina chanser att hitta den rätta eftersom jag inte längre tänker låta mig begränsas av vilket kön personen har

• HäckHäxan
    Anonym (J) skrev 2012-03-06 18:49:51 följande:
    Jag har nyligen accepterat att jag också är intresserad av kvinnor. Är i 30 års åldern och ligger i skilsmässa just nu.
    Längtar verkligen efter en kvinnas värme och kärlek. Känns som att jag fördubblat mina chanser att hitta den rätta eftersom jag inte längre tänker låta mig begränsas av vilket kön personen har
    Bra tänkt där.

Min mamma hade en t-shirt när jag var tonåring där det stod, fördubbla dina chanser, bli bisexuell Jag älskade den!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
Svar på tråden längtar efter en relation med en tjej..