Hur mycket gick ni ner första veckan på viktväktarna?
är lite nyfiken.,
är lite nyfiken.,
Jag gick dit efter 2 v. och hade då gått ner nästan 2 kg.
Sedan fortsatte kilona i rasande fart och när 2,5 månad hade gått hade jag gått ner mina 11 kg!
Det visade sig dock att fort inte är bra. Hade svårt att sluta med viktminskningen och fick lov att äta nästan 30 p/v innan det stabiliserade sig. Häll dock vikten i två år tills jag nu genomgått en till graviditet. Litar helt på VV för att gå ner igen! Det fungerar!
POINTS Per dag menar jag!
Och glöm inte att äta ALLA points! Det funkar inte om du försöker vara "extra duktig".
Jag har försökt äta alla poits varje dag och inte fuskat, men jag har gått upp första veckan
hur vanligt är det då
Jag gick ner 3kg första veckan
Kommer garanterat att börja med vv igen efter graviditeten
Oj då
Men hade du svultit dig " i form" inför invägningen?
Fortsätt kämpa, det kommer att ge resultat! Promise!
Jag tappade 20 kg på 2.5 månader! VV fungerar! Lycka till! men som sånglärkan sa, ät alla points!
Jag hade fuskat mycket innan första vägningen man fick ju "passa på" borde ju gått ner minst ett kg iallafall, dessutom var jag så svullen när jag vägde mig och har kissat massa denna veckan,
Undrar om det inte funkar på mig
klart det funkar...då tappar du desto mera nästa vecka kram och lycka till!
Håll ut! Det kommer att gå jättebra.
Det finns så mycket som spelar in! Hormoner, kroppen kanske sparar för något, sömn, deppighet. Ge kroppen några veckor att fatta galoppen och motionera inte för mycket eller för lite!
Gör nåt kul nu (inte äta dock.. ) och glöm det där för en stund!
Jag har stått still min första vecka, men det gör inte så mycket, jag gick ner 6 kg innan jag körde igång med VV, så det går väl lite i perioder och ibland kanske kroppen behöver lite tid på sig att anpassa sig.. Jag tänker ge det mer tid och se sen om det är nåt för mig eller inte. Jag har bara såå svårt att få i mig alla points varje dag. Men jag försöker så gott jag kan!