• aabb

var beställer ni fina/billiga julkort?

• Svar på tråden var beställer ni fina/billiga julkort?
  • aabb

hmmmm varianter skulle det stå :)

• norpan74

Vi beställde på proprint.se Skickade beställningen natten mellan sö och må, hade korten på tisdagen. Så snabbt hade jag inte räknat med. Billigt och bra var det oxå

• MayaS

www.proprint.se

3.95 kr/st inkl kuvert och då få man själv välja mall och text om man vill porto tillkommer på 29 kr....

Jag bor i Umeå där proprint ligger så jag gick dit o hämtade dem och slapp portot...

beställde i söndags vid 21-tiden och hämtade dem på måndagen.... sååå snabbt!!

• aabb

På proprint - blev det bra kvalitet???

• MayaS

Mycket beror juh givetvis vad det är för kvalitet på digitalkortet från start... men ja... jag har inget att klaga på... men jag är ingen expert heller....

• lycra

fujifilm tror jag det var vi beställde från.. kanon!!!!

• Ewis

Önskefota : vad dyrt det var där 5.95 st, ojoj tycker jag.

Ska kolla in både önskefoto (trots dyrt) och proprint.
    Kan man få olika ramar runt fotona på dessa ställen??

• MayaS

vet ej... på proprint trooooor jag att det är de vanliga "slim-line" eller vad de nu heter... men gå in o kolla... då ser du juh själv.... jag tod de vanliga slim-line iaf... men det gör jag alltid... oavsett vart jag beställer ifrån...

• lycra

på fujicolor så har de en mängd olika ramar man kan välja mellan =)

• Ewis

Hittar inget ställe att titta på förslag på julkort på fujicolor???
    Bara att man ska rega sig

• sjuttiofemman

Vi beställde på Siba förra året och blev jättenöjda tror de kostade 1.95 om man beställde 10 stycken.

• lycra

vet inte hur det funkar.. men jag var medlem där sen innan, sen laddade jag upp bilder & lade till ramar

• butterfly0725

mayas: aaaccckkk!! just innan jag såg denna tråd beställda jag julkort på expert 4.95kr styck....och så fina mallar propint har! *synd* naja, det blir väl proprint nästa gång

• UBJ

sjuttiofemmman: Gick ni till affären Siba, eller beställde ni på nätet? 1.95 låter ju som ett riktigt bra pris!

Svar på tråden var beställer ni fina/billiga julkort?