• myran82

Pampers active fit, sämsta blöjan.

Köpte hem pampers acitive fit för att testa, de var de enda som fanns i storlek 4 om vi inte ville ha willys och de gillar jag inte så mycket.

Blöjorna läcker ju. Sonen var våt en morgon, men då hade han sovit länge så det va mycket kiss så då tänkre jag inte så mycket på det. Men nu efter 3 timmar var han blöt igenom.

Han väger ungefär 9 kg, möjligvis lite mindre och det är inte i benen de läcker utan mitt på.

Läcker de för er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-25 13:41
    Några gånger har det även varit fuktigt på bodyn, men inte så pass att byxorna har blivit våta.

• Svar på tråden Pampers active fit, sämsta blöjan.
  • Cakemaker

Har aldrig läckt här. Har en tjej som väger runt 10 kilo nu. Vi kör också på 4:or. Annars brukar vi ha Willys eller Liberos blöjor. Gillar inte Pampers så värst, känns som att dom börjar hänga i rumpan redan efter första "kissningen" =S

• Lolalee

det har hänt med alla tre barnen.. just pampers active fit.. nu använder vi libero up & go, dom e jättebra!

• myran82

Vi brukar ha libero men hade inte så mycket att välja på. Var när det va "3 för 2" på willys & blöjorna gick som smör.

• danosani

Köpte nya, supertunna Pampers till 2,5åringen att ha på natten (hon kissar typ inget då och tidigare Pampers har funkat). Trots att blöjan är näst intill torr så läcker det nio nätter av tio. Blir TOKIG.

• Petra123

Jasså? Jag köper bara den blöjan nu till min son (stl 5), för jag är helnöjd med den! Ibland har det gått hela natten utan att blöjan ens känns direkt tung. Och han dricker mycket vatten under dagarna/kvällarna....Aldrig kissat igenom en pampers, men däremot Libero några gånger...

Skumt hur olika det kan vara alltså...

• Lindreas

Jag skulle så gärna vilja att de sålde blöjpaket med typ fem-tio blöjor i, i alla storlekar, så man kunde testa och se om de funkar innan man köper ett stort paket som man sen inte använder!

• Primrose

TS: Vad konstigt, de har aldrig läckt för oss. Sonen (drygt 2 år) har nyligen övergått till strl 5 i Pampers (både Baby Dry och Active Fit). Men han hade strl 4 när han vägde runt 13kg. Han har liten rumpa.

• K3zz

Vi använder dom och det har inte hänt att dom läckt mer än nån gång och då har sonen kissat "uppåt" så det läckt över kanten. Vi kör också 4:or och han väger ca 9kg. Har även testat 4+ och dom funkar också bra på vår son.
    Vi däremot kan inte ha libero för dom läcker jämt :) 

• Pruttiluskan

Har den till dottern nu då hom är ganska torr i hyn...
    Tycker de luftar lite bättre & de håller tätt!

• cocos87

Konstigt, vi har bara pampers till våra barn och har funkat perfekt, enda blöjan som inte läckt en enda gång.

Nathalie 090607, Leo 101105
Svar på tråden Pampers active fit, sämsta blöjan.