• Brunnsbo

Ngn med handelsbanken kortläsare m sladd - kan ni logga in?

Försöker logga in på handelsbanken med min kortläsare med sladd.
    Men det funkar inte....
    Är det någon som varit inne på Handelsbanken idag?

• Svar på tråden Ngn med handelsbanken kortläsare m sladd - kan ni logga in?
  • Dimitra

Var tvungen att kolla
    Jo det funkade bra. Vad får du för fel?

The Dimitra universe.
  • Brunnsbo

Säjer bara FEL 

Vi kan tyvärr inte lämna svar just nu. Vi beklagar avbrottet och ber dig försöka igen senare.

provat med både min och sambons och den säjer samma.
    Irriterande. 
  • Dimitra

Blir det samma om du loggar in utan sladd? Förstår att du blir något less.

The Dimitra universe.
  • Dimitra

Jadå. När du går till inloggningssidan finns det som alternativ.

The Dimitra universe.
  • MrsMommy

Jag har Mac och för mig funkar det inte alls med sladd, de kunde inte lösa det ens med massor av support. Det är bara att dra ut sladden och köra på. Dock tror jag att det finns funktioner som inte funkar då, men jag har inte listat ut vad det skulle kunna vara som jag missar...

• Brunnsbo

Tack!!!

Man lär sig alltid något nytt här på FL

Nu funkade det.

Trodde det var en annan dosa som delades ut som var utan sladd ...  

• MåsteHittaPåNågot
    MrsMommy skrev 2011-02-26 13:42:58 följande:
    Jag har Mac och för mig funkar det inte alls med sladd, de kunde inte lösa det ens med massor av support. Det är bara att dra ut sladden och köra på. Dock tror jag att det finns funktioner som inte funkar då, men jag har inte listat ut vad det skulle kunna vara som jag missar...
    Enda skillnaden är att du slipper massa kanpptryckningar med sladd. Utan sladd får du mata in en sifferkod i dosan, skriva in svarskoden på datorn och sedan kortkoden. Med sladd använder man bara kortkoden.
  • GådHyper

Hej,
    Nej inte än idag. Jag använder normalt Google Chrome.
    Inloggningen på Handelsbanken är alltid nyckfull. Ibland går det genast, som det bör. Ibland går det efter flera försök med Google. Ibland går det om jag byter sökmotor (ms-access?).
    Jag brukar installera om skiten , sedan går det bra ett tag och sedan är det likadant igen.
    Det hela är piss.

Görgen Å

• Hejhoppsan

Man måste ändå säga att Handelsbanken har väldigt trogna kunder. Själv skulle jag aldrig sitta i närmare sex år och försöka logga in... :)

Svar på tråden Ngn med handelsbanken kortläsare m sladd - kan ni logga in?