• plutteliten

Skengravid

Har dom sista månaderna varit skengravid mellan äl och bim, helt galet många symptom.... har aldrig hänt mig innan. Känns så orättvis att det bara är bluff. Hur ska man veta om man är gravid då om man har så många symptom även när man inte är gravid.... Känns som min kropp hånar mig.... Någon mer som har det så här? vad ska man göra?

• Svar på tråden Skengravid
  • Katty

Jag var skengravid för ungefär två månader sedan, mådde jätteilla, ont i brösten, trött, halsbränna, kissnödig JÄMT osv. Inget mens, inget plus på testerna. Så sjukt jobbigtnär man verkligen VILL ha barn, men det är ju också därför man blir skengravid, undermedvetet liksom. Finns väl inte mycket att göra, förutom att testa ett par gånger, får man samma svar på alla tester är det ju så.

• plutteliten

Ja det är ju sant, när man vill sååååå gärna så letar man ju symptom oxå - framkallar dom kanske... inte lätt att koppla bort hjärnan heller...

• Anden

Jag har åxå varit skengravid!!! Någon som vet vad det beror på?

• jamka

Jag är skengravid var femte månad i snitt, jag tror också att det beror på att man så gärna vill bli gravid. Jobbigt:( 

• plutteliten

Är nog tyvärr hjärnan som lurar en, varit skengravid i 3 månader nu, två veckor innan mensen... Man hoppas ju ändå innerst inne att det ska vara på riktigt när man känner alla symptom. Kass att kroppen kan lura en så....

• Kitty 82

skengravid är jag alltid men de ggr jag inte haft symtomen har jag varigt gravid

• plutteliten

Ok, då är det det man ska hoppas känna då kanske.... må som vanligt=) Har du flera barn el har det blivit mf?

• Kitty 82
    plutteliten skrev 2011-02-27 19:09:26 följande:
    Ok, då är det det man ska hoppas känna då kanske.... må som vanligt=) Har du flera barn el har det blivit mf?
    Menar du mig?

Jag har tre barn och jag hoppas jag e gravid nu men tror ej det men jag är på BIM+2 och ingen mens och inget plus heller, mår het vanligt.
  • plutteliten

kitty 82: härligt m tre barn!!! jag har en liten skrutta=). låter ju som kan va gravid, ibland dröjer ju + några dagar. har du fått + tidigt innan?

• Kitty 82
    plutteliten skrev 2011-02-27 19:51:05 följande:
    kitty 82: härligt m tre barn!!! jag har en liten skrutta=). låter ju som kan va gravid, ibland dröjer ju + några dagar. har du fått + tidigt innan?
    Nej jag har aldrig plussat tidigare n hmm några veckor efter BIM
  • plutteliten

då låter ju lovande ju=) håller tummarna då!

Svar på tråden Skengravid