• Edwin07

Någon som provat CLEAN parfym?

Jag har använt samma parfym i 15! år, pga att jag inte hittat någon godare doft. Jag anv Aqua di Gio från Armani, och gillar den mjuka doften. Jag gillar inte citrus så mkt. Jag har läst om CLEAN och det låter som min parfym luktar på mig, vore roligt med en ny doft. Någon som har erfarenhet av Clean? Läste några betyg om simply soap, där den efter 5 min luktade som våt hund... Ska jag byta doft?

• Svar på tråden Någon som provat CLEAN parfym?
  • Majestic

När jag är nyfiken på nå parfym och inte vågar köpa en fullstorlek brukar jag beställa prover från :http://theperfumedcourt.com/. Finns massor där . Jag har testat CLEAN Fresh Shower, tyckte den doftade fräsht och nyduschat. Men som sagt om du vill testa, beställ en lite sample!

I´m because we are...
  • Fidelis ad urnam

Jag har alla parfymer inom Clean och älskar dem!
    Då jag är parfymallergiker (doftallergiker) passar Clean mig perfekt, de är inte starka men doftar ändå underbart gott och länge.

• josu

Jag använder Clean warm cotton och gillar den skarpt, har aldrig fått så många komplimanger för att jag luktar gott som sedan jag skaffade den. Kyss  Däremot kan jag tycka att lukten försvinner för fort....

• Tjoflöjt

Jag har också warm cotton, älskar den!!

• Aprikos

Warm cotton använder jag också, tycker att den luktar precis lagom mycket. Har också fått en massa komplimanger för den. Den är superfräsch! Men jag kan hålla med om att doften försvinner fort.

• Nech

Har Warm cotton, den luktar varm ren tvätt, såååå gott! Får dock sätta på nytt efter ett tag, men om man gnider lite barnolja eller vaselin där man ska spraya parfymen så sitter den lite längre. Åtminstone på mig.

Jag gillar alla Clean-parfymerna, kan jag tillägga. Våt hund vet jag som hundägare att INGEN av dem luktar på mig efter en stund, så det är nog så att när parfymen blandas med ens egen doft så blir det på vissa en äcklig doft. Jag har haft en parfym som var superfräsch på alla jag kände, och på mig så började det osa kattpiss efter en halvtimme ungefär. Nice! Fick den förklaringen att mina egna salter och ämnen i huden plus parfymen kunde bli så.. Synd.

Livet på linjen - telehoran.blogg.se
Svar på tråden Någon som provat CLEAN parfym?