• Emelie80

VARNING!! Falska Roxettebiljetter till konserten i Köpenhamn!!

Jag tror att jag har gått på en nit....

Blev sjukt glad när Roxette skulle spela på Tivoli i Köpenhamn till sommaren och köpte 4 biljetter på slutsålt.se. 3500kronor sammanlagt. Bokat hotell och allt är betalt och klart!

Biljetterna skulle komma ca. 14 dagar före konserten eftersom dom inte skulle tryckas förrän då och man vill minska möjligheten till att förfalska biljetter.

Nu är det så att konserten är GRATIS!!! Endast inträde till Tivoli skall man betala.
    Hur FAN kan ett företag sälja biljetter som inte finns????

Någon mer som är drabbad av detta???

http://hd.se/noje/2011/02/26/tivoli-varnar-for-falska/
    http://www.tivoli.dk/composite-9441.htm

SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!

• Svar på tråden VARNING!! Falska Roxettebiljetter till konserten i Köpenhamn!!
  • Smultron ett

Folk är idioter.

Jag är den som är den!
  • Pussakaninen

Fy fan vad tradigt läge!! Men tack för att du berättade detta, har skrivit in det i kalendern :D Får se hur jag mår (höggravid) annars kommer vi vara på plats!

• Linda1976
    [email protected] Vore roligt om alla på FL mailade dem och fråga varför de säljer falska biljetter. För det ser ju ut som en äkta seriös biljettsite. Är allt de säljer skräp eller?
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Pussakaninen

Jag skulle ringt företaget/personerna som sålde biljetterna & kräva pengarna tillbaka + "hota" med att blanda in  polisen, det brukar ha en bra effekt på människor. Om inte det funkade skulle jag anmält dem till polisen.

• Pussakaninen

Jag vetinte, men kan det vara så att biljetterna kostade från början? Men att dem sedan gjorde allt gratis ?

• Pussakaninen
    Linda1976 skrev 2011-02-27 10:05:14 följande:
    [email protected] Vore roligt om alla på FL mailade dem och fråga varför de säljer falska biljetter. För det ser ju ut som en äkta seriös biljettsite. Är allt de säljer skräp eller?
    Mejlat
  • Emelie80

Ja visst är det helt sjukt!!!

Jag mailade dom igår o bifogade mina mail jag fått av dom tidigare. (Tur jag hade sparat dom)

Där hotade jag med att om dom inte sätter tillbaka pengarna¨på mitt konto så blir det både polisanmälan samt kontakt med tidningar. 

Ska ringa dom på måndag också!!

Att dom bara vågar att sälja biljetter som inte finns. tror dom inte att någon ska märka det??

• Linda1976
    Pussakaninen skrev 2011-02-27 10:07:37 följande:
    Jag vetinte, men kan det vara så att biljetterna kostade från början? Men att dem sedan gjorde allt gratis ?
    Nejnej. Konserter på Tivoli är alltid gratis, precis som på Liseberg.
  • Linda1976
    Emelie80 skrev 2011-02-27 10:09:07 följande:

Ja visst är det helt sjukt!!!

Jag mailade dom igår o bifogade mina mail jag fått av dom tidigare. (Tur jag hade sparat dom)

Där hotade jag med att om dom inte sätter tillbaka pengarna¨på mitt konto så blir det både polisanmälan samt kontakt med tidningar. 

Ska ringa dom på måndag också!!

Att dom bara vågar att sälja biljetter som inte finns. tror dom inte att någon ska märka det??

Sjukt! Är det en oseriös site för övrigt? Vet du nåt om dem? 
  • Emelie80

Nej jag vet inte något om dom annars. Brukar vara SJUKT försiktig med internethandel. Men blev så glad att jag fick tag i biljetter så jag betalade o var nöjd! :/

Vet att jag googlade o att deras sida kom som en av de första träffarna. O i min enfald trodde jag att det var en seriös sida.

Åh vad jag känner mig korkad! Men jag ska ha tillbaka alla mina pengar annars kan ni räkna med att se mig på förstasidan i Kvällsposten, Aftonbladet och Expressen illa kvickt =)

Svar på tråden VARNING!! Falska Roxettebiljetter till konserten i Köpenhamn!!