• Anonym (SUCK)

va glad att du kan få barn öht!

Är så extremt trött på att läsa i inlägg där folk skulle bli sååå deprimerade om dom fick en pojke till, läste i ett forum nyss att en mamma försökt få en flicka efter 3 pojkar, testade alla "metoder",? hon kunde hitta för att få en flicka men de blev en pojke och nu e hon så deppad att hon inte orkar ta hand om sina barn, för att hon fick en pojke?! hon fick sitt barn.

herregud du skaffar väl barn för att du vill bli mamma och få ett barn?
    stackars dessa pojkar där ute som e så oönskade av sina mammor.

• Svar på tråden va glad att du kan få barn öht!
  • Anonym

Håller med. Det finns en hel hög av oss andra som hade gjort allt för att få ett barn överhuvudtaget.

• bubblan79

ja bitterf***a som  jag är efter att vara barnlös och göra ivf så whats the fu**ing problem??? hur har dom mage att inte kunna njuta av sina små underverk, pojke eller flicka liksom, var glad att ni kan få barn och dessutom friska barn

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Pussakaninen

oj :S skumm tjej.

Jag kan ärligt säga att jag helst vill ha en pojke, men jag hade absolut blivit MINST lika glad för en son. Och jag skulle aldrig gå så långt att testa olika saker för att få det ena könet.

• Anonym

SUCK!!!

Såklart kan man ÖNSKA sig ett barn av visst kön. Blir det "fel" fön tror jag nog de flesta älskar sitt barn oavsett kön!

• Anonym

Ett barn är ett barn, jag kan inte förstå hur man kan bli besviken över vilket kön det är på det lilla knytet...

• Anonym
    Pussakaninen skrev 2011-02-27 11:26:27 följande:
    oj :S skumm tjej.

Jag kan ärligt säga att jag helst vill ha en pojke, men jag hade absolut blivit MINST lika glad för en son. Och jag skulle aldrig gå så långt att testa olika saker för att få det ena könet.
    Testa kan man ju göra om man föredrar det ena, men man är väl samtidigt glad för det man får. Hoppas jag.

Kan dock bli lite irriterad på alla de trådar där folk är helt förstörda för att de inte kan få barn när de redan har 2-3st. Nej, det är ingen tävling om vem det är mest synd om. Trots det kan det kännas som ett slag i ansiktet på oss som inte ens kan få ett barn. Har svårt att förstå att det är SÅ viktigt att kunna få så många barn om man redan har 2st.
  • Anonym (Änglamamma)

Kan bara hålla med... En vacker dag står de där utan sina söner i livet. Vad säger de då?

• LuMa
    Anonym (Änglamamma) skrev 2011-02-27 11:31:09 följande:
    Kan bara hålla med... En vacker dag står de där utan sina söner i livet. Vad säger de då?
    Eh. Samma sak som andra som förlorar sina barn?
    Vad var det där för fundering då riktigt?

Att önska kön på barn är en väldigt känslig sak att göra och det är inte många som vågar andas högt om det just pga såna här reaktioner.
    Att inte kunna ta till sej barnet pga att det är fel kön är nog väldigt ovanligt. Det är nog fler faktorer som spelar in också då.

Jag misstänker starkt att dom allra flesta är glada åt de barn dom får i slutändan.
  • Amy1983

Jag har en flicka och blev jätteglad när jag fick henne. Får jag fler hade jag gärna velat ha en pojke för att se om det är annorlunda mot en flicka. Men givetvis skulle jag inte deppa ihop om jag fick en flicka till. Varje barn har ju sin tjusning som gör just detta barnet speciellt och det kvittar om det är pojke eller flicka då.

• Anonym (SUCK)
    Anonym skrev 2011-02-27 11:27:20 följande:
    SUCK!!!

Såklart kan man ÖNSKA sig ett barn av visst kön. Blir det "fel" fön tror jag nog de flesta älskar sitt barn oavsett kön!
    klart man får önska sig, men att helt ärligt skriva som hon skrev, att hon blev så deppad att hon inte klarade av sina barn pga att de kom en till pojke, de e inte normalt.
Svar på tråden va glad att du kan få barn öht!