• nyckelpigemamma

    boken "när du kom till oss"

    hej,
    har förstått att boken "när du kom till oss" har utgått, är det någon som har tips om någon annan bra bok att fylla i?!

    mvh nyckelpigemamma

  • Svar på tråden boken "när du kom till oss"
  • Miss TN

    Prova att maila författaren om han har några böcker kvar. Det gjorde jag och fick köpa en bok så för något år sedan.

  • snorppan

    Åh den såg jag på rea på ica maxi för inte alls länge sedan. Nu vet jag ju inte var du bor, men kan vara värt å kika där isåfall.


    Älskar dig för evigt min dotter, du är så saknad.
  • snorppan

    Jag bor söder om stockholm. Jag tittade faktiskt efter boken häromdagen, men då fanns den tyvärr inte kvar :(
    Ska hålla utkik efter den och tipsar här om jag skulle se den.


    Älskar dig för evigt min dotter, du är så saknad.
  • Manchester
    nyckelpigemamma skrev 2011-03-03 12:46:53 följande:
    hej igen,
    var bor ni, ni som säger att ni har hittat boken på Ica Maxi/Kvantum?! Själv bor jag i Kungsängen, norr om Stockholm.
    Jag har en här om det kniper. Jag hyser fortfarande en (pytte-)liten förhoppning om att min man ska gå med på ytterligare en adoption. Därför slog jag till när jag hittade boken på en Ica Maxi och där ville de så gärna bli av med den att de sålde två till priset av en. Tog därför en extra med tanken att det väl alltid finns någon som behöver.
  • nyckelpigemamma

    Tack Manchester - jag vill jättegärna köpa en bok av dig! Har letat överallt men boken finns inte kvar, och jag vill så gärna ha en........

    Har skickat dig ett meddelande.

  • snorppan

    Nu verkar du ha fått tag på en bok Nyckelpigemamma, men jag tipsar ifall att det skulle vara någon annan som är ute efter den boken. Idag fanns det en trave av boken "när du kom till oss" på ica maxi i Botkyrka för 39:- st


    Älskar dig för evigt min dotter, du är så saknad.
  • Namaste72

    Jag letar också efter en (eller två!)! Ska ringa ICA Maxi imorgon


    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 8 av 52-78}
  • kaa000307

    Jag lyckades köpa exemplar på Tradera, kan vara värt att kolla där då och då.

  • Nånting

    Hanya, fick du något svar från Maxi nära dig? Ska försöka ta en sväng om närmaste maxi och se om den finns här.

  • Namaste72
    Nånting skrev 2011-03-26 21:37:07 följande:
    Hanya, fick du något svar från Maxi nära dig? Ska försöka ta en sväng om närmaste maxi och se om den finns här.
    Jag fick beställa från ICA Maxi Botkyrka till min affär. Kolla om du kan göra det också!
    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 8 av 52-78}
Svar på tråden boken "när du kom till oss"