• Anonym (Undrar)

Vad tycker du om avsugningar? (tjejer)

Min kille vill att jag ska suga av honom oftare, vilket jag inte är helt pigg på. Tycker det är rätt äckligt att stoppa nåt i munnen som han pinkar med, speciellt eftersom han helst inte duschar på 4-5 dar och även om han tvättar sig just där känns det inte fräscht. Oavsett gillar jag det inte, känslan fysiskt och psykiskt. Han argumenterar med att "ALLA mina kompisar säger att de ÄÄÄLSKAR att suga av sina killar/ att deras flickvänner ÄÄÄÄLSKAR att suga av dem" osv. Vilket jag har lite svårt att tro, att tjejer bara kastar sig över en killes snopp för att det är så himla trevligt att suga på den Obestämd eller är det jag som är onormal som inte gillar det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om avsugningar? (tjejer)
  • Anonym

Jag gör de mer än gärna bara han har tvättat den ordentligt.Men jag tar inte satsen i munnen fy fan säger jag bara.

• Anonym (Gärna!)

Jag gör det mer än gärna, tycker om att tillfredsställa honom och det gör även mig upphetsad ATT göra det!

Gjorde det senast igår kväll och jisses så k*t jag själv blev av det

Det jag reagerar på är att din sambo inte duschar på 4-5 dgr??? DÅ hade inte jag heller velat ha oralsex med min man, men som tur är så duschar han dagligen...

• Anonym (11)

Jag gör det GÄRNA!! :D Förr gjorde jag det för killens skulle men njöt inte av det själv.. med min sambo ÄLSKAR jag det! Han är omskuren och det är så jäkla mkt fräschare!!!
    Det enda som är tråkigt 'r att sambon inte kommer vid avsugning.. 

• Anonym (Sydig)

Jag suger gärna och ofta, men det ska vara rent! Jag tycker det är super mysigt och erotiskt, jag kan ju kontrollera hur länge jag ska dra ut på det, mm. Jag tar gärna satsen i munnen det spelar ingen roll.

Deremot skulle jag inte suga någon som inte duchat på 5 dagar och som har toaplums på pungen, nej någon måtta får det vara!

• Anonym (xxx)

Beror lite på vilket humör jag är på. i bland kan jag ta initativet och i bland vill jag verkligen inte. Bäst är det i duschen, då känns det fräscht... aldrig gjort det tills det gått för honom. Maken verkar inte ha något behov av det...

• Anonym

Fixar det inte, det ger mig kväljningar som jag inte kan styra över.

• Anonym

Jag gillar det ABSOLUT inte och jag tror att din kille säger sådär om att alla andra gillar det bara för att få dig att suga. Men gillar du det inte så behöver du väl inte? Du behöver väl inte suga bara för att "alla andra" gör det, vilket jag har svårt att tro att "alla andra" gör det. Jag gör det inte i alla fall och min kille respekterar att jag inte gillar det! Han har aldrig tjatat eller bett om det eftersom han vet att jag inte vill.

• Anonym (Kille)

Du kan då säja att de ALLA dina kompisar / deras pojkvänner älskar att duscha dagligen.
    Hur fan luktar nån som inte duschat på 4-5 dagar. Huu

• Anonym

Jag gör det mer än gärna (men min sambo duschar minst 1 g/dag).

Hur ofta slickar han dig då?

• Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2011-02-28 14:02:12 följande:
    Jag gör det mer än gärna (men min sambo duschar minst 1 g/dag).

Hur ofta slickar han dig då?
    Aldrig, jag tycker det är äckligt också och får krypningar i kroppen bara av att tänka på det Tungan ute
Svar på tråden Vad tycker du om avsugningar? (tjejer)