• Bethzy

Hur känner ni?

Nyligen gravida? Hur känner ni? vad är era tankar?
    Jag har vetat att jag är gravid i nu 1 vecka och 2 dagar, men har ännu inte irktigt förstått det. Allt känns väldigt overkligt, men är helt överlycklig.
    Symtomen jag har är kissnödig, ömma bröst, lättirriterad, trött, hungrig hela tiden. ÄNNU INGET ILLAMÅENDE.....tackar för de....hoppas det hålelr sig borta.

Hur har ni det?

• Svar på tråden Hur känner ni?
  • EmmaK1986

Hejsan.
    Väntar mitt andra barn, bf 27 okt. Plussade förra söndagen, är super lycklig och lite rädd på samma gång.
    Var inte planerat men otroligt välkommet.
    Om allt går vägen kommer det skilja 20-21 månader mellan barnen. Är otroligt trött, mår illa,"mensvärk" och blödig som en tok.

Har ni barn sedan tidigare? Vart i skåne bor ni?

• Bethzy

Jag har inga barn sedan innan, har försökt i 2,5 år att få barn, men utan resultat, Så nu när det väl hände så känns det så himla overkligt att man inte vågar hoppas på för mycket. Men det ska nog gå bra. är i vecka 6 (5+5)
    Jag bor utanför Svalöv i hus med min fästman och hund och katt =) Så allt som fattas är det  som nu finns i min mage.
    Kan inte tro detta. Total lycka!

• SchumiFerrari

Jag mår ILLA... Sedan har jag bihålsinflamation oxå...

Hej!
    Bor i Ängleholm, ska har nummer 3... Har haft turen att inte behöva kämpa med att få någon av mina barn. Fick ett missfall i oktober... Var bara v 4 eller 5 då men det var iaf jobbigt. Nu är jag i v 10+5 tror jag... beror på hur man räknar men v 10+? är det iaf

Who is SHE???
  • Bethzy

Usch, jag har legata med feber 1 vecka ca, fick pencilin igår för det var någon bakterie infektion. Så snart ska jag väl kunna komma på benen igen. Börjar bli tråkigt att vara hemma!

• Bethzy

Jag var på mitt första besök hos min barnmorska idag =) Om 4 veckor ska jag dit igen med min sambo. Känns helt overkligt!!

• AnnelieochHenrik

Är trööööött!!!!! har mått jätteilla i flera veckor men det börjar avta, skönt. Då detta är första barnet är jag mest förvirrad och det känns väldigt overkligt alltsammans även om det var planerat så gick det väldigt fort...

• Bethzy

Hur går det för er och magarna? Vet ni vad det ska bli?

Svar på tråden Hur känner ni?