Billiga, bra, namnlappar till kläder?
Ska namna kläder till dagis-start snart och vill handla såna där remsor med namnet på. Tips på vart man köper dem?
Tack på förhand!
Ska namna kläder till dagis-start snart och vill handla såna där remsor med namnet på. Tips på vart man köper dem?
Tack på förhand!
www.namnband.se
(Men märkpenna är bra mycket smidigare. Jag tror jag använde ett par tre märklappar i början av vår dagiskarriär, men sedan blev det penna för hela slanten. )
jag använder namnlappar.se och de är kanonbra. 120 st gör 160 kr (inkl frakt). De stryker man på i 5 sek o sen sitter de där!!
Jag tycker de är jättesmidiga. Haft dem i 3.5 år nu sedan sonen började på dagis.
Kanon, tack!!!
Jag har en sådan där namnstämpel, supersmart.
De pastrukna lapparna, gar de att fa bort sen? Vi ger klader till slakt och vanner nar barnen vuxit ur dem och da ar det ju inte sa roligt att ha var info kvar pa just de kladerna. Av den anledningen anvander jag namnband som man syr pa, men eftersom jag for det mesta aldrig har tid att sitta och sy i dem sa ar de flesta av barnens klader onamnade. Skulle vara mycket lattare om man bara kunde stryka pa och sedan kunna avlagsna (nar kladerna sen gar i arv eller till valgorande andamal). Antar att lapparna ar gjorda for att sitta som berget?
Jag försöker få liv i denna tråd för att få svar på frågan om påstrykningslappar...
För att få bort dom igen så är det bara att stryka på den några sec o sedan bara att plocka bort.